Το έδαφος είναι παγωμένο και οι συνθήκες ιδανικές για να κάνετε μερικούς γρήγορους γύρους στις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες στην Αυστρία. Οι άνθρωποι που θέλουν να διασκεδάσουν με το χιόνι και τον πάγο χρειάζονται μόνο ένα πράγμα: το Opel Insignia Country Tourer με Twinster τετρακίνηση (all-wheel drive) και έλεγχο κατανομής ροπής μεταξύ των αξόνων (torque vectoring). […]
Το έδαφος είναι παγωμένο και οι συνθήκες ιδανικές για να κάνετε μερικούς γρήγορους γύρους στις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες στην Αυστρία. Οι άνθρωποι που θέλουν να διασκεδάσουν με το χιόνι και τον πάγο χρειάζονται μόνο ένα πράγμα: το Opel Insignia Country Tourer με Twinster τετρακίνηση (all-wheel drive) και έλεγχο κατανομής ροπής μεταξύ των αξόνων (torque vectoring).
Το πρόγραμμα δεν περιλαμβάνει μόνο την πέδηση και την επιτάχυνση, την ανακάλυψη ορίων πρόσφυσης ή την ασφαλή αντιμετώπιση των ακραίων συνθηκών οδήγησης, αλλά και τη διασκέδαση. Με την επιπλέον απόσταση 25mm από το έδαφος και την προστατευτική ποδιά, το Insignia Country Tourer, ξυπνάει την επιθυμία να αφήσεις την άσφαλτο και να κατευθυνθείς σε σκληρότερες επιφάνειες. Το μυστικό για την ανεξέλεγκτη οδήγηση, είναι κρυμμένο κάτω από το αμάξωμα και ονομάζεται Twinster AWD.
Υψηλής τεχνολογίας σύστημα 4×4
Η πρωτοποριακή κίνηση σε όλους τους τροχούς βασίζεται στην καθαρά υψηλή τεχνολογία: Στο σύστημα Twinster με torque vectoring, δύο συμπλέκτες αντικαθιστούν το συμβατικό διαφορικό στον πίσω άξονα. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα μπορεί να εφαρμόσει ροπή στρέψης σε έναν ή και στους δύο πίσω τροχούς ξεχωριστά σε κλάσμα του δευτερολέπτου. Μπορεί να κυμανθεί από 0Nm στη μία πλευρά, έως 1.500Nm στην άλλη. Επιπλέον, η κατανομή ροπής μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα από την ολίσθηση του τροχού και την ταχύτητά του. Και στη συνέχεια υπάρχει η συμπαγής κατασκευή: Καθώς υπάρχουν δύο συμπλέκτες μπροστά από τα ημιαξόνια, παραλείπεται το διαφορικό του πίσω άξονα. Αυτό εξοικονομεί χώρο και βάρος.
Αυτή η τεχνολογία, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να είναι πιο ευέλικτο, σταθερό, ακόμα και στις πιο ακραίες επιφάνειες, όπως αυτές που καλύπτονται με πάγο και χιόνι. Σε γενικές γραμμές, αποστέλλεται περισσότερη ροπή στον πίσω εξωτερικό τροχό, το όχημα σταθεροποιείται και ανταποκρίνεται ευκολότερα στις εντολές του οδηγού.
Το μηχανοτρονικό FlexRide βάζει τα θεμέλια για τον βέλτιστο χειρισμό του αυτοκινήτου. Προσαρμόζει τα αμορτισέρ, την απόκριση του γκαζιού και τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων (στα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο) αυτόματα ή με βάση τις λειτουργίες Tour και Sport που μπορούν να επιλεγούν από τον οδηγό. Με την επιλεγμένη λειτουργία, το σύστημα διεύθυνσης και η απόκριση του γκαζιού είναι τότε «μαλακότερα» ή ακόμα πιο άμεσα και το ESP παρεμβαίνει νωρίτερα ή αργότερα.
Όσοι ψάχνουν για μια κάπως πιο σπορ οδήγηση με το ESP και την 4κίνηση, θα πρέπει να επιλέξουν τη λειτουργία Sport. Με αυτόν τον τρόπο, το σύστημα επιτρέπει αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης γύρω από τον κατακόρυφο άξονα και ταυτόχρονα υποστηρίζει τον ευέλικτο χαρακτήρα του Insignia Country Tourer. Εκείνοι που προτιμούν την άνετη οδήγηση, πρέπει να πιέσουν το κουμπί Tour. Το κεντρικό λογισμικό «Drive Mode Control» είναι η καρδιά και η ψυχή του προσαρμοζόμενου πλαισίου. Αναλύει συνεχώς τις πληροφορίες που παρέχουν οι αισθητήρες, ρυθμίζει και αναγνωρίζει το ατομικό στυλ οδήγησης.