Από τις 8 έως τις 18 Μαρτίου, όλα τα βλέμματα των ανθρώπων του αυτοκινήτου, θα είναι στραμμένα στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για το σημαντικότερο γεγονός της παγκόσμιας αυτοκίνησης, καθώς πέραν των νέων μοντέλων που θα παρουσιαστούν, θα υπάρχουν και τα πρωτότυπα, που αναλόγως των αντιδράσεων του κοινού, αναμένονται να πάρουν τον δρόμο […]
Από τις 8 έως τις 18 Μαρτίου, όλα τα βλέμματα των ανθρώπων του αυτοκινήτου, θα είναι στραμμένα στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για το σημαντικότερο γεγονός της παγκόσμιας αυτοκίνησης, καθώς πέραν των νέων μοντέλων που θα παρουσιαστούν, θα υπάρχουν και τα πρωτότυπα, που αναλόγως των αντιδράσεων του κοινού, αναμένονται να πάρουν τον δρόμο της παραγωγής.
Από την Toyoyta Supra και τη Mercedes G63, έως hypercars και ηλεκτρικά, όλα όσα θέλετε, θα βρίσκονται αυτές τις ημέρες στην «Palexpo Arena» στην Ελβετία, με τη λάμψη τους να αντικατοπτρίζει τα άλματα που έχουν γίνει στην τεχνολογία, στον σχεδιασμό και γενικότερα παντού, με ό,τι έχει σχέση το αυτοκίνητο.
Παρακάτω, θα έχετε τη δυνατότητα να διαβάσετε ποια μοντέλα αναμένονται να παρουσιαστούν μεταξύ άλλων, με όλους τους κατσκευαστές να βάζουν τα δυνατά τους για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Από την φετινή πάντως έκθεση θα απουσιάζει η Opel, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία αναδιοργάνωσης υπό τη σκέπη του ομίλου PSA.
Αναλυτικά…
ASTON MARTIN
Vantage
Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο V8 sports car του Βρετανού κατασκευή, με τα εξαρτήματα είναι κατά 70% καινούργια και αποκλειστικά για το εν λόγω όχημα.
AUDI
Α6 Νέα γενιά του μεσαίου πολυτελούς μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Νέα εμφάνιση, μικρότερο βάρος, νέα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και υβριδική έκδοση αποτελούν τα νέα βασικά χαρακτηριστικά του.
SQ2 310 ίπποι από 2.0 TFSI κινητήρα, σπορ ανάρτηση και αντίστοιχα επιθετική εμφάνιση από την σπορ εκδοχή του Q2.
BENTLEY
Bentayga V8
Τετράλιτρο, με δύο τούρμπο, ισχύος 542 ίππων, με τα πρώτα 100 χ.α.ω. να έρχονται σε 4.5δλ. Φημολογείται πως στην Έκθεση θα είναι κι ένα PHEV.
BMW
X4
Μετά τη νέα Χ3, πάνω στην οποία βασίζεται κατασκευαστικά, σειρά έχει η δεύτερη γενιά της Χ4. Αυτή τη φορά το πίσω μέρος είναι πιο επιτυχημένο σε σχεδίαση, το εμπρός παραμένει αρμονικό και όμορφο, όπως και το εσωτερικό. Εδώ οι χώροι είναι ακόμη μεγαλύτεροι μετά την συνολική αύξηση όλων των διαστάσεων. Κορυφαία εκδοχή η M40d με 321 ίππους και 4,9 δλ. για το 0-100 χ.α.ω., αργότερα αναμένεται και η M40i με 360 ίππους.
CITROEN
C4 Cactus
Βελτιωτικές επεμβάσεις για το επιτυχημένο εμπορικά crossover της γαλλικής εταιρείας, πολλές εκ των οποίων προέρχονται από το επίσης ανανεωμένο C3.
FERRARI
488 GTO Δηλαδή 488 Gran Turismo Omologato. Το γεγονός ότι η νέα κορυφαία Ferrari χρησιμοποιεί τον ιστορικό αυτό τίτλο δεν σχετίζεται μόνο με την απόδοση των 670 ίππων του V8 κινητήρα της, αλλά και με το μειωμένο βάρος, κάτω από τα 1.300 κιλά και την απόλυτα σπορ, ουσιαστικά αγωνιστική, προσωπικότητά της.
Συνεχίζεται…