Το πρόγραμμα ξεκινάει τον Φεβρουάριο στην Ιαπωνία και εκτός από προσιτή, στόχος είναι να διαδοθεί η δημόσια μετακίνηση μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η πρωτοβουλία ανήκει στο Πανεπιστήμιο του Κουμαμότο και συγκεντρώνει ταλέντα από την αυτοκινητοβιομηχανία, την κυβέρνηση και τον ακαδημαϊκό κόσμο. Συμπεριλαμβάνεται στο σχέδιο του Ιαπωνικού Υπουργείου Περιβάλλοντος για την μείωση ή την εξάλειψη του CO2 […]
Το πρόγραμμα ξεκινάει τον Φεβρουάριο στην Ιαπωνία και εκτός από προσιτή, στόχος είναι να διαδοθεί η δημόσια μετακίνηση μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Η πρωτοβουλία ανήκει στο Πανεπιστήμιο του Κουμαμότο και συγκεντρώνει ταλέντα από την αυτοκινητοβιομηχανία, την κυβέρνηση και τον ακαδημαϊκό κόσμο. Συμπεριλαμβάνεται στο σχέδιο του Ιαπωνικού Υπουργείου Περιβάλλοντος για την μείωση ή την εξάλειψη του CO2 και άλλων εκπομπών από μεγάλα οχήματα, όπως είναι τα λεωφορεία και τα φορτηγά. Οι δοκιμές είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν στην Κουμαμότο τον Φεβρουάριο.
Ένα από τα εμπόδια για την κατασκευή μεγάλων ηλκετρικών οχημάτων, ήταν το υψηλό κόστος ανάπτυξης, αλλά και των εξαρτημάτων, όπως οι μπαταρίες και οι ηλεκτρικοί κινητήρες. Ωστόσο, από την τεχνολογία που ήδη έχει τελειοποιηθεί από τη Nissan, το κόστος μπορεί να μειωθεί σημαντικά.
Το λεωφορείο που ονομάζεται «Yoka ECO Bus», θα διαθέτει τρεις μπαταρίες, τρεις ηλεκτροκινητήρες και έναν αναστροφέα (inverter) από το Nissan LEAF. Η ιαπωνική εταιρεία αναπτύσσει ήδη ένα ειδικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ προσφέρει και τεχνολογική υποστήριξη, που θα βοηθήσει πολύ τον τομέα των δημόσιων συγκοινωνιών στη χώρα.
Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κουμαμότο και επικεφαλής του έργου, Τοσίρο Ματσούντα, σημείωσε. «Ελπίζουμε να βελτιώσουμε το περιβάλλον της Ιαπωνίας με την τυποποίηση της κατασκευής λεωφορείων EV και με τη βοήθεια της τεχνογνωσίας των αυτοκινητοβιομηχανιών. Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε τα λεωφορεία EV που είναι ισορροπημένα από άποψη φιλικότητας προς το περιβάλλον και χαμηλού κόστους ανάπτυξης».