H Nissan παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το πρωτότυπο Xmotion, το οποίο μας εισάγει στην σχεδίαση μελλοντικών SUV της. Το Xmotion concept διαθέτει τα χαρακτηριστικά ενός παραδοσιακού SUV όπως υψηλή θέση, πρακτικές αναλογίες καθημερινής χρηστικότητας, ογκώδη φτερά και ζάντες, ελαστικά για κάθε έδαφος. Το όνομα Xmotion του πρωτοτύπου (που προφέρεται cross motion και σημαίνει […]
H Nissan παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το πρωτότυπο Xmotion, το οποίο μας εισάγει στην σχεδίαση μελλοντικών SUV της.
Το Xmotion concept διαθέτει τα χαρακτηριστικά ενός παραδοσιακού SUV όπως υψηλή θέση, πρακτικές αναλογίες καθημερινής χρηστικότητας, ογκώδη φτερά και ζάντες, ελαστικά για κάθε έδαφος. Το όνομα Xmotion του πρωτοτύπου (που προφέρεται cross motion και σημαίνει διασταυρούμενη κίνηση) συγχωνεύει την Ιαπωνική κουλτούρα και την παραδοσιακή τεχνική με το Αμερικανικό χρηστικό στυλ και της νέας γενιάς τεχνολογία του Nissan Intelligent Mobility.
Για τη Nissan, όπως και για τις περισσότερες εταιρείες, τα πρωτότυπα αυτοκίνητα είναι μια άποψη για το μέλλον. Στην προκειμένη περίπτωση οι επιμέρους επιλογές της εταιρείας εντοπίζονται στο μακρύ μεταξόνιο, τους τροχούς και τα ελαστικά που ωθούνται στα άκρα των γωνιών του αμαξώματος.
Επιπρόσθετα το Xmotion concept επιτρέπει τη δημιουργία μιας νέας διάταξης επιβατών τύπου 4+2. Διαθέτει τρεις σειρές ξεχωριστών καθισμάτων και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει έναν ιδανικό χώρο για δύο ζευγάρια, όπου στην τρίτη σειρά μπορούν να φιλοξενηθούν δύο παιδιά ή τα κατοικίδιά τους.
Η Διεπαφή Ανθρώπου και Μηχανής (HMI) στο Xmotion concept, όπως και ο σχεδιασμός του οχήματος, είναι πολύ απλά. Για παράδειγμα, η εναλλαγή από τη λειτουργία οδήγησης ProPILOT στη λειτουργία χειροκίνητης οδήγησης και αντίστροφα, μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το PD Commander, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και στο φουτουριστικό τιμόνι.
Το Xmotion concept, περιλαμβάνει επίσης συνολικά επτά τμήματα ψηφιακής οθόνης. Οι τρεις κύριες οθόνες και οι οθόνες του αριστερού και του δεξιού άκρου, καλύπτουν το πλάτος του πίνακα οργάνων. Υπάρχει επίσης ένας ψηφιακός καθρέπτης στην οροφή, καθώς και μια κεντρική οθόνη στην κονσόλα.
Οι οθόνες και το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας μπορούν να ελεγχθούν με χειρονομίες και κινήσεις των ματιών. Οι διαισθητικοί έλεγχοι και το σύστημα φωνητικών εντολών επιτρέπουν στον οδηγούς να εστιάσει στην οδήγηση, προσφέροντας πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες με έξυπνο, εύκολο και ασφαλή τρόπο.