Το ΟΥΚ αυτοκίνητο μεταξύ των πιο σκληροτράχηλων και ανθεκτικών, γνήσιων 4×4 της αγοράς, που δεν έχουν μείνει και πολλά, είναι στη διαδικασία της τελικής και πιο σκληρής αξιολόγησης. Αυτής του Σιεκλ (Schoeckl). To Σιεκλ είναι η πίστα που κάθε γενιά της G-Glass θα πρέπει να αποδείξει, όχι μόνο ότι είναι σε θέση να την βγάλει […]
Το ΟΥΚ αυτοκίνητο μεταξύ των πιο σκληροτράχηλων και ανθεκτικών, γνήσιων 4×4 της αγοράς, που δεν έχουν μείνει και πολλά, είναι στη διαδικασία της τελικής και πιο σκληρής αξιολόγησης. Αυτής του Σιεκλ (Schoeckl).
To Σιεκλ είναι η πίστα που κάθε γενιά της G-Glass θα πρέπει να αποδείξει, όχι μόνο ότι είναι σε θέση να την βγάλει μέχρι τέλους, αλλά και χωρίς ζημιές. Βρίσκεται σε υψόμετρο 1.445 μέτρων, κοντά στο αυστριακό Γκρατζ, έχει μήκος 5,6 χιλιομέτρων και διαθέτει μεταξύ άλλων διαμήκεις κλίσεις έως και 60%, πλευρικές έως και 40%.
Στην πίστα αυτή η G-Class πρέπει να διανύσει 2.000 χιλιόμετρα, αλλά πως. Όχι με αργό και προστατευτικό ρυθμό, αλλά όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και επιθετικά. Και αυτό σημαίνει υπερπήδηση εμποδίων και ανοιγμάτων μεγάλου βάθους, διαδοχικές ανωμαλίες, κακής ποιότητας και διαφορετικό σε σύσταση με πολλές πέτρες οδόστρωμα κ.ο.κ. Βλάβες ή οποιεσδήποτε άλλες αδυναμίες δεν συγχωρούνται!