Με τη νέα υπηρεσία, όλοι οι κάτοχοι των μοντέλων της φίρμας μπορούν να απολαμβάνουν διάφορα προνόμια.
Η Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών After Sales της Jeep, εγκαινιάζει την υπηρεσία Jeep mobility by Mopar, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση στους κατόχους οχημάτων Jeep. Έτσι, αν παρουσιαστεί ένα πρόβλημα κατά το ταξίδι, η κάλυψη της υπηρεσίας, που καλύπτει όλη την Ευρώπη, διαχωρίζεται σε έξι πυλώνες.
Αναλυτικά
Επιτόπου Επισκευή: Αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί, αποστέλεται τεχνικός για να επισκευάσει τη βλάβη επιτόπου, ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του.
Ρυμούλκηση: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί επιτόπου, η υπηρεσία υποστήριξης μεταφέρει το αυτοκίνητο στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο σημείο Jeep.
Αυτοκίνητο Εξυπηρέτησης: Αν ο χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις τέσσερις ώρες, τότε χορηγείται στον πελάτη αυτοκίνητο εξυπηρέτησης.
Συνέχεια Ταξιδιού ή Επιστροφή στο Σπίτι: Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων από τον τόπο κατοικίας του πελάτη και δεν μπορεί να επισκευαστεί την ίδια ημέρα, το πρόγραμμα Jeep mobility by Mopar οργανώνει την επιστροφή του οδηγού και των επιβατών στον τόπο κατοικίας τους ή τη συνέχεια του ταξιδιού τους με άλλο μέσο.
Παραμονή σε Ξενοδοχείο: Η υπηρεσία υποστήριξης καλύπτει την παραμονή σε ξενοδοχείο αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε σημείο με απόσταση μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων από τον τόπο κατοικίας του πελάτη.
24ωρη Γραμμή Οδικής Βοήθειας: Η υπηρεσία Jeep mobility by Mopar διαθέτει Γραμμή Οδικής Βοήθειας (210 99 88 183) που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.
Όσοι από τους πελάτες Jeep ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες, μπορούν να απευθυνθούν στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων και Επισκευαστών της Jeep στην Ελλάδα.
Πηγή: Jeep