Η τιμή του ξεκινά από τις 48.700 € και πρόκειται για μια ειδική έκδοση βγαλμένη από τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Την ειδική έκδοση Golf GTI TCR παρουσιάζει η Volkswagen. Περιέχει πολλά στοιχεία από το motorsport, με το όχημα να εφοδιάζεται με έναν turbo 2λιτρο κινητήρα TSI, ισχύος 290 PS (213 kW) από τις 5.400 έως τις 6.400 σ.α.λ., προσφέροντας 45 PS (33 kW ) επιπλέον από το Golf GTI Performance. Μπορεί να προσφέρει 200 Nm από τις μόλις 1.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή του να αγγίζει τα 380 Nm στο εύρος 1.950-5.300 σ.α.λ.
Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου DSG κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Για την καλύτερη μεταφορά ισχύος και θερμότητας, υπάρχουν δύο επιπλέον ψυγεία νερού που βρίσκονται μπροστά και είναι ίδια με εκείνα του τετρακίνητου Golf R.
Η τελική ταχύτητα των 250 χ.α.ω. διαφαίνεται μέσω του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων Active Info Display. Αυξάνεται, μάλιστα, στα 260 με την αφαίρεση του ηλεκτρονικού περιοριστή (Vmax limit). Μια αεροτομή στο πίσω μέρος από εκεί και πέρα, παράγει την απαιτούμενη κάθετη δύναμη. Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 5,6δλ., με τον 16βάλβιδο turbo 4κύλινδρο TSI κινητήρα, να εφοδιάζεται με φίλτρο μικροσωματιδίων, έχοντας μέση κατανάλωση 6,7 λίτρων/100 χλμ. (κατά NEDC).
Στον εμπρός άξονα εντοπίζεται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προέρχεται από το Golf GTI Performance και συνδυάζεται με τα προφίλ Eco, Normal, Sport και Individual.
Τα πλευρά του οχήματος ξεχωρίζουν από τις σφυρήλατες ζάντες Belvedere διάστασης 18 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχουν οι 19άρες Reifnitz και Pretoria.
Δυναμικό Πακέτο 1
Υπάρχουν δύο. Στο πρώτο οι τροχοί 19 ιντσών είναι σε μαύρο ματ με ελαστικά 235/35 R 19. Συμπεριλαμβάνονται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC), η αφαίρεση του περιοριστή ταχύτητας (Vmax limit), η μικρότερη κατά 20 χιλιοστά απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος σε σχέση με το νορμάλ Golf (πέντε χιλιοστά σε σχέση με το GTI) και ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ εμπρός-πίσω.
Δυναμικό Πακέτο 2
Οι τροχοί είναι 19 ιντσών Pretoria σε μαύρο glossy και σπορ (ημισλίκ) ελαστικά 235/35 R 19 για χρήση σε πίστα. Περιλαμβάνει επιπρόσθετα την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC), αφαίρεση του Vmax limit, σπορ πίσω αμορτισέρ με πιο σφιχτή ρύθμιση και αντικλεπτικό σύστημα τροχών.
Αγωνιστική σχεδίαση
Εμπρός δεσπόζουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές και τα διαχωριστικά αέρα, ενώ η νέα γρίλια και τα πλαστικά, που είναι χαμηλότερα, τονίζουν τον προφυλακτήρα. Πίσω, το μοτίβο των LED αναδεικνύει τον TCR χαρακτήρα, ενώ δεξιά και αριστερά του αποκλειστικού διαχύτη, διακρίνονται οι εξατμίσεις R Performance τιτανίου, εξελιγμένες από την Akrapovic, με τέσσερις απολήξεις.
Εντός, τα καθίσματα παρέχουν επαρκή στήριξη και άνεση και έχουν ειδική επένδυση που δημιουργήθηκε για αυτή την έκδοση. Υπάρχουν κόκκινες αντιθετικές ραφές στα καθίσματα, στο κεντρικό υποβραχιόνιο, στις πόρτες, στον επιλογέα του DSG και στο σπορ, εμπνευσμένο από το TCR τριάκτινο τιμόνι με τις περφορέ λεπτομέρειες.
Η τιμή του είναι οι 48.700 € και πέραν όλων των προαναφερθέντων, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει:
-Προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης (Progressive Steering)
-Σύστημα Infotainment DISCOVER MEDIA
-Adaptive Cruise Control & Speed Limiter
-Αυτόματο κλιματισμό Air Care Climatronic
-Motorsport διαχωριστή ροής αέρα σε μεταλλικό μαύρο που εκτείνεται περιμετρικά του αυτοκινήτου
-Προβολείς LED και πίσω φώτα LED σε σκούρο κόκκινο χρώμα με δυναμικό φλας
-Υψηλά επίπεδα στήριξης και άνεσης από τα σπορ καθίσματα που φέρουν επένδυση ύφασμα/microfiber αποκλειστικής σχεδίασης TCR
-Εσωτερικό ambient φωτισμό σε κόκκινο χρώμα
-Park Pilot
Πηγή: Volkswagen