Έχει βελτιώσει κατά 0,6 μονάδες το μερίδιό της στην ελληνική αγορά, φτάνοντας στο 5,2%.
Συνεχίζει την ανοδική πορεία στη χώρα μας η Citroen, η οποία βελτίωσε το μερίδιο στην αγορά κατά 0,6 μονάδες, φτάνοντας στο 5,2%, με τον αριθμό αυτό να αποτελεί τον τέταρτο καλύτερο ανάμεσα στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές.
Η Citroen, με τις ταξινομήσεις της στην Ελλάδα, οδήγησε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων σε αύξηση το 2018, καθώς σε εμπορικό επίπεδο, έχουν φτάσει το 32%, φτάνοντας τις 5.767 πωλήσεις, ρεκόρ από το 2011.
Σε αυτά έχουν βοηθήσει όλα όσα προσφέρουν τα αυτοκίνητα της Citroen, που μεταξύ άλλων είναι η άνεση με το πρόγραμμα Citroen Advanced Comfort, η τεχνολογία των κινητήρων diesel BlueHDi και των βραβευμένων βενζίνης PureTech, ο εξοπλισμός και η σωστή τιμολογιακή στρατηγική της ελληνικής αντιπροσωπείας, σε συνδυασμό με τα ευέλικτα προγράμματα αγοράς που προσφέρει.
Στον τομέα των επαγγελματικών αυτοκινήτων, η Citroen σημείωσε αύξηση 40%, με το μερίδιο αγοράς να ανέρχεται στο 5,5%. Μεγάλη ποσοστιαία αύξηση σημείωσαν τα C3 Enterprise (+58%), Jumpy (+125%) και Berlingo (+41%).
Μιλώντας σχετικά με τα αποτελέσματα, ο κ. Δημήτρης Καββούρης, Chief Operating Officer της Citroen και της DS Automobiles στην Ελλάδα, είπε. «Ήταν μία πολύ καλή επίδοση για τη χρονιά που μας πέρασε. Ευχαριστούμε πολύ τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν, το επίσημο Δίκτυο Διανομέων της Citroen, το προσωπικό της εταιρίας, τους άμεσους συνεργάτες μας, τη διαφημιστική μας εταιρία και όλους όσους μας υποστήριξαν για να πραγματοποιηθούν αυτές οι επιτυχίες».
Πηγή: Citroen