Έρχεται αναβαθμισμένο σε πολλούς τομείς και με νέους κινητήρες diesel και βενζίνης.
Αναβαθμισμένο σε πολλούς τομείς, άνετο και κομψό έρχεται το νέο Renault Kadjar. Ο σχεδιασμός του διατηρεί της οικείες γραμμές, αλλά μερικές νέες λεπτομέρειες, το φρεσκάρουν και το κάνουν πιο ποιοτικό. Εξοπλίζεται με εντελώς νέους κινητήρες βενζίνης και diesel, κάτι που μεγαλώνει το εύρος των πελατών που μπορεί να προσεγγίσει.
Εξωτερική σχεδίαση
Είναι πιο κομψή και με ρευστές γραμμές. Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα C-Shaped παραμένουν σε αυτή τη μορφή, ενώ διακριτά είναι τα νέα φλας LED και οι προβολείς ομίχλης LED Pure Vision. Πίσω, έχει υιοθετηθεί κι εκεί η τεχνολογία LED, ενώ το φως της όπισθεν και τα φώτα ομίχλης, είναι πιο λεπτά και ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα για πιο ξεχωριστή παρουσία. Η μάσκα εμπρός έχει ανασχεδιαστεί και περιλαμβάνει διακοσμητικά χρωμίου, ενώ οι προφυλακτήρες από τη μεριά τους είναι πιο εκλεπτυσμένοι. Τα σχέδια ζαντών είναι δύο, διαστάσεων 17 και 19 ιντσών από αλουμίνιο, ενώ διατίθενται και πολλές αποχρώσεις για το εξωτερικό.
Εσωτερικά
Η οθόνη του συστήματος infotainment R-LINK 2 είναι επτά ιντσών και προσφέρει μεγαλύτερη ευκρίνεια και ακρίβεια χειρισμών. Λίγο πιο κάτω, εντοπίζονται τα τρία περιστροφικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού. Έχουν εργονομικό σχεδιασμό και ηλεκτρονικές ενδείξεις προβάλλονται στο κέντρο τους. Οι αεραγωγοί με το πλαίσιό τους, τα φωτιζόμενα κουμπιά των παραθύρων και το χρώμιο στην κονσόλα, τονίζουν αρκετά το εσωτερικό του νέου Kadjar.
Υψηλά επίπεδα ασφάλειας
Ανασχεδιασμένα είναι τα καθίσματα και προσφέρουν την απαραίτητη στήριξη στους επιβάτες. Η εργονομική άνεση εντοπίζεται από εκεί και πέρα στις χειρολαβές και τους αποθηκευτικούς χώρους στις θύρες, μέχρι τους νέους αεραγωγούς και τις δύο θύρες USB για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος φόρτωσης έχει 527 λίτρα χωρητικότητα και με τις λαβές Easy Break, αυτός αυξάνεται με την ασύμμετρη αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων.
Νέοι κινητήρες
Βενζίνη
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον 1,3 TCe. Είναι 4κύλινδρος και αποδίδει καλά και στις χαμηλές στροφές, χάρη στη ροπή των 270Nm. Εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter) και διαθέσιμος σε τέσσερις εκδόσεις, αποδίδει 140 και 160 ίππους, συνδυαζόμενος με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) επτά σχέσεων. Να σημειωθεί πως το μοτέρ υποβλήθηκε σε 40.000 ώρες δοκιμών, κάτι που μεταφράζεται σε 14 χρόνια λειτουργίας για οκτώ ώρες την ημέρα.
Diesel
Αυτοί οι κινητήρες εφοδιάζονται με με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR) που περιορίζουν τα οξείδια του αζώτου. Ο πρώτος, ο Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδίδει 115 ίππους και 10 Nm (260 Nm) περισσότερα από τον προηγούμενο. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) επτά σχέσεων.
Αναφορικά με τον Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ., η ισχύς του ανέρχεται στα 150 άλογα, 20 περισσότερα από το προηγούμενο μοτέρ, ενώ η ροπή του είναι 340Nm. Συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις 4×2 και 4×4.
Σύστημα κίνησης
Τα προγράμματα λειτουργίας είναι τρία (2WD, Auto, Lock) και η μεγάλη απόστασή του από το έδαφος, το κάνει ικανό στις πιο δύσκολες των περιπτώσεων. Οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι 17 και 25 μοίρες αντίστοιχα, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως ακόμα και στις 2κίνητες εκδόσεις, το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip, υποστηρίζει το όχημα σε λασπώδεις και αμμώδεις επιφάνειες. Το Extended Grip ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα.
Επιπρόσθετα και μέχρι την άφιξη του νέου μοντέλου, το υπάρχον Kadjar διατίθεται στην έκδοση Sport Edition με τον νέο κινητήρα Blue 1.5 dCi 115PS (και μόνο) με έχει πλούσιο εξοπλισμό και τιμή 21.715€.
Ενδεικτικά ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει:
Σύστημα Πλοήγησης R-LINK2 με οθόνη αφής 7 ιντσών
Κάμερα οπισθοπορείας
Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Κάρτα Renault Hands Free
Εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
Πηγή: Renault