Στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2019 και ολοκληρώνει την προϊοντική πολιτική της μάρκας στην κατηγορία των SUV.
Τον Μάρτιο του 2019 θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας το νέο Seat Tarraco, το όχημα με το οποίο ολοκληρώνεται η «επιθετική» πολιτική της φίρμας στην κατηγορία των SUV. Μπορεί οι διαστάσεις του (μήκος 4.735mm, πλάτος 1.839mm, ύψος 1.658mm, μεταξόνιο 2.790mm, βάρος 1.687 κιλά) να είναι μεγάλες, αλλά το αυτοκίνητο είναι ευέλικτο, σταθερό και πρακτικό.
Στο εμπρός μέρος, η εξέχουσα μάσκα τονίζει τον χαρακτήρα του, ενώ οι προβολείς Full LED, που διατηρούν την τριγωνική σχεδίασή τους, είναι τοποθετημένοι πιο μακριά, δίνοντας μια πιο εστιασμένη εμφάνιση. Αξίζει να τονιστεί πως η τεχνολογία φωτισμού LED κυριαρχεί και στο εσωτερικό (και στις δύο εκδόσεις εξοπλισμού Style και Xcellence).
Στο πίσω μέρος του οχήματος, ο χαμηλός χώρος φόρτωσης και το μεγάλο πλάτος εκφράζουν την πρακτικότητα ενός SUV, με την τεχνολογία LED στα φωτιστικά σώματα να υπάρχει κι εκεί.
Εσωτερικά
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν είτε την 5θέσια έκδοση είτε την προαιρετική 7θέσια. Το Seat Digital Cockpit διαθέτει οθόνη 10,25 ιντσών, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, ενώ η κεντρική κονσόλα διαθέτει οθόνη οκτώ ιντσών. Σε αυτήν, είναι ενσωματωμένη η τεχνολογία Seat Full Link, που είναι συμβατή με τις τεχνολογίες Android Auto και Apple CarPlay, ενώ με το Seat DriveApp, ο χρήστης μπορεί να ρυθμίζει εξατομικευμένες επιλογές. Διαθέσιμη είναι και η εφαρμογή Amazon Alexa.
Αναφορικά με την άνεση των επιβατών, η ποιότητα των υλικών είναι υψηλή με χρήση υφάσματος, Alcantara ή προαιρετικά μαύρα δερμάτινα καθίσματα και μια σπορ μαύρη εσωτερική οροφή. Τα καθίσματα διατίθενται στον προαιρετικό εξοπλισμό θερμαινόμενα (εμπρός και πίσω), ενώ προαιρετικό είναι και το ηλεκτρικό κάθισμα του οδηγού με λειτουργία μνήμης.
Κινητήριες μονάδες
Διαθέσιμοι είναι δύο κινητήρες βενζίνης. Αυτός των 1,5 λίτρων έχει ισχύ 150 ίππων στις 5.000-6.000 σ.α.λ. Η διαδρομή και η διάμετρος είναι 74,5mm και 85,9mm, η σχέση συμπίεσης 10,5, με το όχημα να αναπτύσσει 201 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας.
Ο 2λιτρος, με διαδρομή εμβόλου 82,5mm και διάμετρο κυλίνδρου 92,8mm με σχέση συμπίεσης 11,6.5,αποδίδει 190 ίππους στις 4.200-6.000 σ.α.λ. Η ροπή είναι 320Nm μεταξύ 1.500-4.100 σ.α.λ. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 8δλ και η τελική αγγίζει τα 211.
Αναφορικά με τους κινητήρες πετρελαίου, διαθέσιμοι είναι ένας 2λιτρος TDI 150 ίππων με κιβώτιο έξι σχέσεων εμπρόσθιας κίνησης και 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και ένας 2λιτρος TDI 190 ίππων 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.
Ο 2λιτρος TDI 150 ίππων κινητήρας με κιβώτιο έξι σχέσεων (μέγιστη ταχύτητα 202km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 9.8δλ) και ο 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 198km/h), αποδίδουν μέγιστη ισχύ 150 ίππων μεταξύ 3.500 σ.α.λ. και 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 340Nm μεταξύ 1.750 σ.α.λ. έως 3.000 σ.α.λ. Ο 2λιτρος TDI 190 ίππων 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 210km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 8.0δλ) αποδίδει μέγιστη ισχύ 190 ίππων μεταξύ 3.500 σ.α.λ. και 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400Nm μεταξύ 1.750 σ.α.λ. έως 3.250σ.αλ.
Έως το 2020, τα όχημα θα διατίθεται και σε έκδοση Plug-in Hybrid.
Πλαίσιο
Στον εμπρός άξονα, φιλοξενούνται γόνατα McPherson, ενώ στον πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι, που περιλαμβάνουν επίσης ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ. Το Dynamic Chassis Control (DCC) βοηθά τον οδηγό σε όλες τις περιπτώσεις, ενώ με τις ρυθμίσεις Normal, Eco, Sport, μπορεί να οδηγήσει ανάλογα με τον ρυθμό που θέλει να ακολουθήσει.
Τεχνολογίες ασφάλειας
Διαθέτει μια πληθώρα συστημάτων που υποβοηθούν τον οδηγό και πρόκειται για τα Front Assist με ανίχνευση ποδηλάτου, Lane Assist και Emergency Call (στάνταρ), Adaptive Cruise Control (στάνταρ στην έκδοση Xcellence), Emergency Assist, Blind Spot Detection και Exit Assist, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Light Assist (προαιρετικά), Pre-crash Assist, Rollover Detection, Park Assist, Electric Tailgate με Virtual Pedal και Top View camera system.
Πηγή: Seat