Οδηγούμε το βελτιωμένο Mitsubishi ASX 1.6 Petrol με τη νέα Dynamic Shield εμφάνιση. Στο πλαίσιο αυτό, ο εμπρός προφυλακτήρας φιλοξενεί επιχρωμιωμένες μπάρες, ενώ το κεντρικό τμήμα είναι μαύρο ώστε να παραπέμπει στο Νέο Outlander ή το eX-Concept. Η μάσκα αποτελείται τώρα από λεπτές οριζόντιες γρίλιες και συνδέεται με τους προβολείς σε μια ενιαία εμφάνιση. Αυτό […]
Οδηγούμε το βελτιωμένο Mitsubishi ASX 1.6 Petrol με τη νέα Dynamic Shield εμφάνιση.
Στο πλαίσιο αυτό, ο εμπρός προφυλακτήρας φιλοξενεί επιχρωμιωμένες μπάρες, ενώ το κεντρικό τμήμα είναι μαύρο ώστε να παραπέμπει στο Νέο Outlander ή το eX-Concept. Η μάσκα αποτελείται τώρα από λεπτές οριζόντιες γρίλιες και συνδέεται με τους προβολείς σε μια ενιαία εμφάνιση. Αυτό το νέο πρόσωπο τιμά τόσο το παρελθόν όσο και τη σχεδιαστική αρχή “Form follows Function” (Η Μορφή Ακολουθεί τη Λειτουργία). Κληρονομείται από τα προστατευτικά προφυλακτήρων, γνωστά από τα Pajero/Montero/Shogun με στόχο τη δημιουργία μιας οπτικής αίσθησης ασφάλειας, από όπου προέρχεται και ο όρος Dynamic Shield.
Επιπρόσθετα, το νέο ASX φέρει κεραία τύπου πτερυγίου καρχαρία και πολυακτινικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό, οι αλλαγές εντοπίζονται στον πίνακα των οργάνων και σε επιμέρους σημεία, όπως στα ένθετα piano black στο τιμόνι και στον αυτόματο αντιθαμβωτικό μεσαίο καθρέπτης.
Τα πίσω καθίσματα διαθέτουν καλύτερη πλευρική στήριξη, ενώ έχει μειωθεί ο θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αυτό έχει επιτευχθεί με βελτίωση της ηχομόνωσης έως και κατά 10% από εξωτερικούς θορύβους και από τον κινητήρα (μέτρηση στις μπροστινές θέσεις οδηγού και συνοδηγού VS 1,6 Petrol MY15.5) και επιπρόσθετα κατά 2% στο εσωτερικό του οχήματος όταν αυτό κινείται με σταθερή ταχύτητα (σύγκριση με το ΜΥ17). Η μείωση αυτή είναι αισθητή και στην πράξη, μια και στο εσωτερικό είναι εμφανής η μείωση των εξωτερικών θορύβων, τόσο των αεροδυναμικών, όσο και από τον κινητήρα, ο οποίος κάνει την παρουσία του εμφανή μόνο στις υψηλές στροφές.
Το νέο Mitsubishi ASX διατίθεται πλέον μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων MIVEC. To σύνολο αυτό συνδυάζει όλες τις κορυφαίες τεχνολογίες της εταιρείας, όπως μικρό βάρος περίπου 88 κιλών, σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής MIVEC και αυλούς εισαγωγής υψηλής ροής. Η απόδοσή του φτάνει τους 117 ίππους, η επίσημη κατανάλωση τα 5,7 λτ./100 χλμ. με σύστημα AS&G και απαιτεί service κάθε 20.000 χλμ. Στην πράξη το νέο σύνολο είναι σε θέση να κινήσει με άνεση τα 1.270 κιλά του αμαξώματος, όντας ελαστικός κυρίως στις χαμηλές και στις μεσαίες στροφές. Πιο ψηλά και θελήσει κανείς να κινηθεί πιο γρήγορα θα πρέπει να καταφύγει πιο συχνά στο κιβώτιο των ταχυτήτων.
Από εκεί και πέρα ο εξοπλισμός του βελτιωμένου ASX περιλαμβάνει αυτόματο Stop & Go” (AS&G), ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης, Active Stability Control, Traction Control, Hill Start Assist system, Brake Assist, Emergency Stop signal System (Σύστημα Προειδοποίησης Φρεναρίσματος Ανάγκης) και μέχρι επτά 7 αερόσακους (συμπερ. αερόσακου γονάτου οδηγού).
Το ASX MY18 διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις με τις εξής τιμές:
ASX 5D 1.6 MT 2WD INFORM MY18 AS&G 17.120€
ASX 5D 1.6 MT 2WD INVITE PLUS MY18 AS&G (MGN) 19.740€