Νέο Ford EcoSport

Ford Ecosport: Νέα μονάδα παραγωγής στη Ρουμανία Το νέο Ford Ecosport έρχεται να ενταχθεί στην ακμάζουσα κατηγορία των SUV μοντέλων, αποτελώντας συγχρόνως τη βάση της γκάμας των εκδόσεων του είδους της Ford. Τοποθετείται δηλαδή κάτω από το Kuga, το οποίο με τη σειρά του είναι μικρότερο από το Edge. Σύντομα αναμένουμε το Fiesta Active, το […]

Ford Ecosport: Νέα μονάδα παραγωγής στη Ρουμανία

Ford Ecosport 2018 side (Photo credits: Γιώργος Καραγιοργάκης)

Το νέο Ford Ecosport έρχεται να ενταχθεί στην ακμάζουσα κατηγορία των SUV μοντέλων, αποτελώντας συγχρόνως τη βάση της γκάμας των εκδόσεων του είδους της Ford. Τοποθετείται δηλαδή κάτω από το Kuga, το οποίο με τη σειρά του είναι μικρότερο από το Edge. Σύντομα αναμένουμε το Fiesta Active, το οποίο ανήκει στην υποενότητα crossover, δηλαδή παραμένει χαμηλότερο σε ύψος, με μικρότερη απόσταση από το έδαφος και χωρίς δυνατότητα προσθήκης τετρακίνησης. Την οικογένεια των SUV και crossover της Ford αναμένεται να συμπληρώσει ένα ακόμη μοντέλο, η αποκάλυψη του οποίου αναμένεται σύντομα.

Ford Ecosport: Ένα μικρό Kuga

Ford Ecosport 2018 back (Photo credits: Γιώργος Καραγιοργάκης)

Είναι γεγονός ότι από την πρώτη τη ματιά το Ecosport πείθει ότι έχει αφήσει πίσω του το παρελθόν του, εξαλείφοντας χαρακτηριστικά για τα οποία είχε δεχθεί κριτική. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι πλέον μοιάζει πολύ περισσότερο με ένα SUV και λιγότερο με crossover. Το εμπρός μέρος έχει αποκτήσει μεγαλύτερο ύψος, η μάσκα και το σήμα εμφανίζονται πιο έντονα, η ποδιά και τα φώτα έχουν επανασχεδιαστεί.

Χαμηλά, αγκαλιάζοντας τους προβολείς, ξεκινά μία ακμή η οποία μεταλλάσσεται σε γραμμή και διασχίζει όλη την πλευρά του αμαξώματος καταλήγοντας στο πίσω μέρος, όπου η πόρτα των αποσκευών ανοίγει προς το πλάι και όχι προς τα πάνω και μάλιστα προς τη σωστή πλευρά, ώστε ο χειριστής να βρίσκεται από την πλευρά του πεζοδρομίου και όχι του δρόμου. Το τελευταίο έχει δεχθεί επίσης μια σειρά αλλαγών, οι οποίες του εξασφαλίζουν μια πιο όμορφη εμφάνιση. Στις αλλαγές του αμαξώματος περιλαμβάνεται επίσης η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας με μαύρο ουρανό, όπως επίσης και χρώματος αμαξώματος από μια ευρύτερη παλέτα.

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό, το οποίο δανείζεται τη σχεδίαση του από το Fiesta, ενώ είναι καλύτερα εξοπλισμένο. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων οθόνη αφής έως οκτώ ιντσών, θερμαινόμενο τιμόνι, προηγμένο ηχοσύστημα, το εξελιγμένο και ιδιαίτερα αποτελεσματικό και εύκολο στη χρήση του Sync 3, cruise control με ρυθμιζόμενη διατήρηση απόστασης από το εμπρός κινούμενο όχημα, σύστημα εύκολου παρκαρίσματος, όπως επίσης και κάμερα οπισθοπορείας.

Ford Ecosport: Μικρό μήκος, μεγάλοι χώροι

Ford Ecosport 2018 interior (Photo credits: Γιώργος Καραγιοργάκης)

Η βασική δομή του αυτοκινήτου παραμένει ως έχει, μια και συνεχίζεται να κατασκευάζεται στην πλατφόρμα B της Ford, κάτι που αποκαλύπτει και το περιορισμένο μήκος των 4,1 μέτρων, το οποίο είναι και το μικρότερο του ανταγωνισμού του. Παρόλα αυτά η προσφορά σε χώρους αποδεικνύεται ικανοποιητική, ακόμη και για ψηλότερους επιβάτες και στο πίσω μέρος, ενώ ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 334 και φτάνει έως τα 1.238 λίτρα.

Ο τεχνολογικός εξοπλισμός εμπλουτίζεται με ένα νέο πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων EcoBlue, απόδοσης 125 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος από τον Ιούλιο μαζί με το αντίστοιχο αυτόματο κιβώτιο. Επιπρόσθετα, διαθέσιμη θα είναι και η αυτόματη Ford Intelligent All Wheel Drive τετρακίνηση, η οποία θα έχει δυνατότητα κλειδώματος 50% εμπρός πίσω. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει σύνολα Ecoboost 1,0 l απόδοσης 125, και 140 ίππων, ενώ επίσης των Ιούλιο προστίθεται και η εκδοχή των 100 ίππων.

Ford Ecosport: Η κοινή γνωριμία

Ford Ecosport 2018 (Photo Credits: Γιώργος Καραγιωργάκης)

Η ζωή στο εσωτερικό του νέου Ford Ecosport ξεκινά όμορφα με άνετους χώρους και αυξημένη ορατότητα. Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή και η αίσθηση βρίσκεται στο πάνω μέρος της κατηγορίας. Η ευκολία των χειρισμών είναι τυπική Ford, δηλαδή πρακτική, εύκολη και αποτελεσματική, ιδιαίτερα με τη μεγάλη οθόνη, μόνο οι διακόπτες στο τιμόνι απαιτούν λίγο περισσότερη έρευνα και χρόνο προσαρμογής. Η θέση οδήγησης προσφέρει πολύ καλή ορατότητα, είναι αναπαυτική, αν και σε λίγο πιο γρήγορους ρυθμούς θα προτιμούσαμε λίγο πιο βαθιά καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη.

Ο κινητήρας των 140 ίππων δεν δυσκολεύεται να επιταχύνει σβέλτα το αμάξωμα ακόμη και με πλήρες φορτίο, ενώ το τιμόνι, τυπικό Ford, εξασφαλίζει ακρίβεια και αμεσότητα. Η ανάρτηση παραμένει σταθερή και αποτελεσματική στην απόσβεση των ανωμαλιών, διατηρώντας συγχρόνως τις κινήσεις του αμαξώματος σχετικά περιορισμένες και επιτρέποντας την αύξηση των ρυθμών ακόμη και σε πιο φιδίσιες διαδρομές.

Ford Ecosport: Συμπέρασμα

Το νέο Ecosport έρχεται να αποτελέσει μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική και ιδιαίτερα πειστική πρόταση για νέους που στοχεύουν να αποκτήσουν το πρώτο τους αυτοκίνητο,  αλλά και για μεγαλύτερους σε ηλικία που χρειάζονται ένα SUV σχετικά περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων. Την επιλογή διευκολύνει η αυξημένη γκάμα σε κινητήριες και εξοπλιστικές εκδόσεις, όπως επίσης και οι τιμές οι οποίες ξεκινούν για την βασική έκδοση από το 15.168 €. Το Ford Ecosport είναι άμεσα διαθέσιμο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από