Suzuki V-Strom 1050XT και V-Strom 1050

Suzuki V-Strom 1050XT και V-Strom 1050

Η εταιρεία προχώρησε στην παρουσίαση των δύο μοτοσικλετών, στην EICMA 2019, προσφέροντας πολλές λύσεις και ασφάλεια στους αναβάτες.

Τις V-Strom 1050XT και V-Strom 1050 παρουσίασε στην EICMA 2019 η Suzuki. Αμφότερες οι μοτοσικλέτες προσφέρουν άνεση και ασφάλεια στον αναβάτη, ο οποίος ωφελείται από πολλά συστήματα που κάνουν την οδήγησή του πιο εύκολη.

V-Strom 1050XT

Χρησιμοποιεί το νέο Suzuki Intelligent Ride System (SIRS), που βοηθά τον χρήστη στους τομείς της άνεσης, της απόδοσης και της πρακτικότητας. Το γκάζι ride-by-wire αποτελεί μέρος του Controller Area Network (CAN), ενώ περιλαμβάνεται και σύστημα ABS. Αυτό, ασκεί πίεση στο πίσω φρένο για να βοηθηθεί η επιβράδυνση στη στροφή. Ανάλογα με την επιφάνεια, υπάρχουν δύο προφίλ.

Το Motion Track Brake System ρυθμίζει την πίεση του εμπρός και του πίσω άξονα, προκειμένου να αποφευχθεί η ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια πέδησης σε κατωφέρεια, κίνησης με αποσκευές ή με συνεπιβάτη. Το σύστημα επίσης διαθέτει και hill hold control, το οποίο βοηθά τον αναβάτη σε παρόμοιες περιπτώσεις να ξεκινήσει σε ανωφέρεια, δίχως η μοτοσικλέτα να κυλήσει προς τα πίσω.

Το traction control διαθέτει τρία προφίλ και αντικαθιστά το προηγούμενο με δύο. Μπορεί να απενεργοποιηθεί αν χρειαστεί, ενώ τρία προφίλ διατίθενται για τον κινητήρα. Η ισχύς παραμένει φυσικά η ίδια, απλά αλλάζει η απόκριση του γκαζιού.

Ο σχεδιασμός είναι πιο επιθετικός, ενώ το μοτέρ 90° V-Twin 1037cc, είναι πιο ισχυρό από την απερχόμενη V-Strom 1000, έχοντας 7% περισσότερη δύναμη, η οποία ανέρχεται στα 107PS. Ο ελαφρύς σκελετός είναι compact και στενός, ενώ η ρυθμιζόμενη σέλα διευκολύνει τον αναβάτη. Η ζελατίνα έχει 11 ρυθμίσεις, ενώ ο νέος πολυλειτουργικός πίνακας οργάνων σε οθόνη LCD, παρέχει εξαιρετική ορατότητα. Διατίθεται θύρα USB αριστερά του πίνακα οργάνων, ενώ η δεξαμενή καυσίμου των 20 λίτρων, παρέχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

V-Strom 1050

Μοιράζεται μερικά στοιχεία με τη V-Strom 1050XT, αλλά υπάρχει διαφορά στην τιμή. Ο κινητήρας και ο σκελετός είναι ο ίδιος, αλλά διαφορετικοί οι τροχοί. Επίσης, διατηρούνται τα τρία προφίλ του traction control και του μοτέρ, αλλά αφαιρούνται τα Suzuki Intelligent Ride System, cruise control, Motion Track Brake System, hill hold και τα προφίλ του ABS μεταξύ άλλων.

Η απόχρωση είναι λευκή, μαύρη ή μαύρη/γκρι, τα πίσω φωτιστικά σώματα LED έχουν κόκκινα στοιχεία, ενώ διαφορετικοί είναι και οι καθρέπτες.

Πηγή: Suzuki

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ