Ζυγίζει 165 κιλά, έχει ισχύ 225 ίππων και αποτελεί την ισχυρότερη που έχει κατασκευάσει ποτέ η φίρμα.
Προκειμένου να γιορταστούν τα 10 χρόνια και οι επτά τίτλοι στο WSBK, η Aprilia λανσάρει την RSV4 X σε περιορισμένο αριθμό 10 μονάδων, που έχουν ήδη προπωληθεί. Οι «δοκιμές», μάλιστα, έχουν γίνει από τους Μαξ Μπιάτζι και Αντρέα Ιανόνε, φανερώνοντας τις δυνατότητες και την αξιοπιστία της.
Η μοτοσικλέτα ζυγίζει 165 κιλά χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονημάτινα φέρινγκ και η ελαφρύτερη δεξαμενή καυσίμου. Επίσης, υπάρχουν πολλά στοιχεία από αλουμίνιο, όπως η μανέτα του συμπλέκτη, το προστατευτικό της μανέτας του εμπρός φρένου, το προστατευτικό του μοτέρ, οι αναβατήρες και το πάνω μέρος του τιμονιού. Οι τροχοί είναι σφυρήλατοι.
Η χωρητικότητα του V4 μοτέρ ανέρχεται στα 1.078cc και το σύστημα χρονισμού περιλαμβάνει νέους εκκεντροφόρους και νέα ελατήρια βαλβίδων μεταξύ άλλων.
Η εξάτμιση της Akrapovic είναι από τιτάνιο και ανθρακόνημα, με το φίλτρο αέρα να έχει αντικατασταθεί από ένα Sprint Filter, που χρησιμοποιείται στο MotoGP. Είναι, μάλιστα και αδιάβροχο. Μαζί με την ECU, εξασφαλίζεται άμεση επιτάχυνση από τον κινητήρα των 225 ίππων, που έχει ισχυροποιηθεί κατά οκτώ περισσότερους.
Η Aprilia εξοπλίζεται με το σύστημα ΑΝΝ (Aprilia No Neutral), με τη νεκρά να βρίσκεται «κάτω» από την πρώτη σχέση, εμποδίζοντας έτσι ατυχίες και λάθη που μπορούν να συμβούν κατά το «ανέβασμα». Αυτή η ιδέα, έρχεται από τα SBK και MotoGP και προσφέρεται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής.
Ακόμα μια πρωτιά για την Aprilia RSV4 Χ αποτελεί το σύστημα πέδησης της Brembo, που σε αυτή τη μοτοσικλέτα ντεμπουτάρει τις δαγκάνες GP4-MS που επενεργούν στους ατσάλινους δίσκους. Διαθέτουν τεχνολογία T-Drive και ελέγχονται από μια αντλία 19×16.
Πακέτο αξεσουάρ για την απλή έκδοση της RSV4 1100
Τα αξεσουάρ απευθύνονται στους κατόχους της RSV4 1100, την οποία μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν στην πίστα.
-Πλήρης αγωνιστική εξάτμιση: Προσφέρεται από την εξαγωγή και το τελικό είναι από ανθρακόνημα. Περιλαμβάνει τη χαρτογράφηση του κινητήρα από την Aprilia Racing.
-ECU: Η μονάδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην πίστα, ειδικώς προγραμματισμένη. Δεν αφορά τα αυθεντικά συστήματα εξάτμισης.
-Εξαρτήματα από ανθρακόνημα: Πρόκειται για τα φέρινγκ, τους λασπωτήρες και μερικά προστατευτικά. Είναι ματ και εξασφαλίζουν σπορτίφ look σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος.
-Αεραγωγοί εμπρός φρένου: Μειώνουν τις θερμοκρασίες και διατηρούν την απόδοση του συστήματος σε όλες τις συνθήκες.
-Βύσματα καθρέπτη: Είναι κατασκευασμένα από πολυαιθυλένιο και αντικαθιστούν τους καθρέπτες, όταν ο αναβάτης βρίσκεται στην πίστα.
-Κάλυμμα πινακίδας κυκλοφορίας: Είναι από αλουμίνιο και αντικαθιστά το πλαίσιο της πινακίδας, όταν η μοτοσικλέτα βρίσκεται στην πίστα.
-Ανεστραμμένος μοχλός ταχυτήτων: Χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της απόδοσης στην πίστα.
-Αλουμινένιες μανέτες: Προσδίδουν στη μοτοσικλέτα πιο επιθετικό look και εξοικονομούν βάρος σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση.
Πηγή: Aprilia