Πέντε νέες μοτοσικλέτες παρουσίασε στην EICMA 2018 η εταιρεία, παρέχοντας μια ευρεία γκάμα για τις επιθυμίες του κάθε αναβάτη και ανεξαρτήτου ηλικίας.
Πέντε νέες μοτοσικλέτες παρουσίασε στην EICMA 2018 η ΚΤΜ, η οποία τις προορίζει για ένα μεγάλο εύρος πελατών, διάφορων ηλικιών. Η αρχή γίνεται με την 790 Adventure, μια enduro, έτοιμη να εξερευνήσει νέους δρόμους, οποιασδήποτε επιφάνειας. Όσον αφορά στην 790 Adventure R, πρόκειται για μια ελαφριά, ευκίνητη και τεχνολογικά εξελιγμένη μοτοσικλέτα για διαδρομές σε δύσκολα εδάφη.
Αμφότερες οι μοτοσικλέτες, εφοδιάζονται με τον 799cc LC8c κινητήρα, που πρωτοεμφανίστηκε στην 790 Duke και έχει μονταριστεί έτσι, ώστε να παρέχει μεγάλη ροπή από τις χαμηλές στροφές. Η αυτονομία τους ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα, χάρη στην 20 λίτρων δεξαμενή καυσίμου.
Αναφορικά με τις 1090 Adventure R, 1290 Adventure S και 1290 Super Adventure R, έχουν νέες αποχρώσεις και διάκοσμο.
Εν συνεχεία υπάρχει η 690 SMC R, που επιστρέφει ανανεωμένη. Εφοδιάζεται με τον LC4 κινητήρα, ισχύος 74 ίππων με 73,5Nm ροπής. Διαθέτει δύο προφίλ οδήγησης, τα Street και Sport, cornering ABS, MTC, MSR και Quickshifter+ που ντεμπουτάρουν στη μοτοσικλέτα. Όλα αυτά συνεργάζονται με το σύστημα ανάρτησης WP APEX, που λειτουργεί σε ένα καλύτερο πλαίσιο. Η δεξαμενή καυσίμου είναι μεγαλύτερη κατά 1,5 λίτρο.
Η 690 R μπορεί να συνδυάσει την άσφαλτο και τις εκτός δρόμου διαδρομές και μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα, τα ίδια ηλεκτρονικά και τις βελτιστοποιήσεις του σκελετού, αλλά σε μια πλατφόρμα που είναι επικεντρωμένη περισσότερο στις εκτός δρόμου διαδρομές. Η ανάρτηση είναι WP XPLOR και μπορεί να ξεπεράσει οποιοδήποτε εμπόδιο εμφανιστεί στον δρόμο της.
Επόμενη μοτοσικλέτα, η SX-E 5. Απευθύνεται σε νεαρότερους αναβάτες και βασίζεται στον δίχρονο κινητήρα της 50 SX. Διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο προσφέρει ευκολία και διασκέδαση στους αρχάριους. Δεν εκπέμπει ρύπους, είναι ήσυχη και με το ρυθμιζόμενο ύψος σέλας, μπορεί να οδηγηθεί από πολλούς μικρούς αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Το PowerPack παρέχει περισσότερες από δύο ώρες οδήγησης ή 25 λεπτά σε πιο γρήγορο ρυθμό. Μια φόρτιση, διαρκεί μία ώρα.
Τέλος, δυναμική, δυνατή και περισσότερο ραφιναρισμένη είναι η 1290 Super Duke GT. Μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει σε κινητήρα, ανάρτηση, ηλεκτρονικά και σκελετό, με γνώμονα την άνεση και την απόδοση.
Πηγή: ΚΤΜ