Kawasaki Ninja H2

Οι Ιάπωνες παρουσιάζουν τη Ninja H2, η οποία έχει ακόμα περισσότερη ισχύ, με την κατανάλωση καυσίμου να μην επηρεάζεται.

Έχοντας εναρμονιστεί με τους κανονισμούς Euro4, η Ninja H2 εμφανίζει αύξηση ισχύος από τους 200 ίππους, στους 231. Παρά την αύξηση της δύναμης της μοτοσικλέτας με τη χρήση υπερσυμπιεστή, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει ανεπηρέαστη. Ο συνδυασμός αυτών, οφείλεται σε μερικά εξαρτήματα που εφοδιάζουν ήδη τη Ninja H2 SX και είναι το φίλτρο αέρος, ο θάλαμος εισαγωγής, τα μπουζί, η ECU και κυρίως, η μη υιοθέτηση ενός ισορροπημένου υπερσυμπιεστή.

Τα ελαστικά που φορά, είναι Bridgestone RS11 με εμπρός δαγκάνες Stylema της Brembo. Είναι υπερ-σκληρές, ειδικά σχεδιασμένες για να ψύχει ο αέρας τα κατάλληλα σημεία, πιο άμεσες και προβλέψιμες, με καλύτερα χαρακτηριστικά θερμοκρασίας για το υγρό φρένων.

Οπτικά, ξεχωρίζει το νέο έμβλημα Supercharged, η βαφή αντοχής και για πρώτη φορά σε μια Ninja H2, η οθόνη TFT με συνδεσιμότητα Bluetooth.

Αξίζει να τονιστεί πως η βαφή της μοτοσικλέτας, εφόσον η θερμοκρασία είναι η κατάλληλη, μπορεί να «αυτοϊαθεί» από μικρές γραντζουνιές, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εξελιγμένη από την Kawasaki, η τεχνολογία αυτή, μειώνει πάρα πολύ τον χρόνο «ίασης» σε σχέση με άλλες μεθόδους.

Η οθόνη TFT έχει την ίδια όψη με αυτή που υπάρχει στη Ninja H2 SX SE, αλλά τα έξτρα είναι η δυνατότητα σύνδεσης του smartphone, μέσω της εφαρμογής Rideology της εταιρείας. Από τη στιγμή που συνδεθούν όλα, το κινητό μπορεί να εμφανίσει πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος, όπως είναι τα επίπεδο καυσίμου, την μπαταρία και πότε θα χρειαστεί να γίνει service.

Πηγή: Kawasaki

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από