Το σύστημα ionex παρουσίασε η Kymco, έχοντας στόχο να απελευθερώσει τον αναβάτη από μερικούς περιορισμούς, συμβάλλοντας ταυτόχρονα την περαιτέρω εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης. Το νέο σύστημα προσφέρει πολλές ευκολίες στον χειριστή του οχήματος και μια από αυτές είναι η εύκολη αφαίρεση των μπαταριών. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το δάπεδο ανοίγει και οι μπαταρίες ανυψώνονται προκειμένου […]
Το σύστημα ionex παρουσίασε η Kymco, έχοντας στόχο να απελευθερώσει τον αναβάτη από μερικούς περιορισμούς, συμβάλλοντας ταυτόχρονα την περαιτέρω εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης. Το νέο σύστημα προσφέρει πολλές ευκολίες στον χειριστή του οχήματος και μια από αυτές είναι η εύκολη αφαίρεση των μπαταριών.
Με το πάτημα ενός κουμπιού, το δάπεδο ανοίγει και οι μπαταρίες ανυψώνονται προκειμένου να αφαιρεθούν. Οι χειρολαβές τους κάνουν ακόμα πιο εύκολη τη μεταφορά τους και ζυγίζοντας λιγότερο από πέντε κιλά, δεν χρειάζεται να καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια από τον αναβάτη.
Ταυτόχρονα, η εν λόγω αρχιτεκτονική προσφέρει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, καθώς μπορεί να φιλοξενήσει έως και τρεις επιπλέον μπαταρίες. Από εκεί και πέρα, υπάρχει η δυνατότητα οδήγησης του δίτροχου, ακόμα και αν αποχωριστεί την προσθαφαιρούμενη μπαταρία.
Καθώς, υπάρχει μία μόνιμη προκειμένου να συνεχίσει να λειτουργεί και η οποία διατηρείται πλήρως φορτισμένη. Το σύστημα ionex, προσφέρει ένα εκτεταμένο δίκτυο φόρτισης, η οποία μπορεί να γίνει «μέσα» ή «εκτός» του οχήματος. Και αν, μάλιστα, ο αναβάτης βιάζεται, μπορεί να νοικιάσει μερικές για να μην χάσει καθόλου χρόνο.
Με τη φόρτιση να μην διαρκεί πάνω από μία ώρα και σε συνδυασμό με την αυτονομία να φτάνει έως και τα 200 χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης δεν θα ανησυχεί για το πόσο γρήγορα και άνετα θα φτάσει στον προορισμό του.
Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, η Kymco θα παρουσιάσει δέκα ηλεκτρικά μοντέλα που θα ενσωματωθούν στο σύστημα ionex και παράλληλα με την κατασκευή σημείων εξυπηρέτησης, θα διοχετεύσει στην αγορά περισσότερα από 500 χιλιάδες οχήματα.
Πηγή: Kymco