Οι νέες BMW F750 GS και F850 GS αναλαμβάνουν να συνεχίσουν την παράδοση των GS μοντέλων της σειράς F. Από το 2007 που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, έχουν καθιερωθεί ως εκπρόσωποι της μεσαίας κατηγορίας μοτοσικλετών περιπέτειας. Τα αρχικά GS συμβολίζουν την ιδανική σύνθεση μιας μοτοσικλέτας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, με σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και κορυφαία […]
Οι νέες BMW F750 GS και F850 GS αναλαμβάνουν να συνεχίσουν την παράδοση των GS μοντέλων της σειράς F.
Από το 2007 που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, έχουν καθιερωθεί ως εκπρόσωποι της μεσαίας κατηγορίας μοτοσικλετών περιπέτειας. Τα αρχικά GS συμβολίζουν την ιδανική σύνθεση μιας μοτοσικλέτας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, με σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και κορυφαία απόδοση εκτός δρόμου.
Μετά από μία δεκαετία διαρκούς εξέλιξης, η BMW Motorrad σχεδίασε εξαρχής τα μεσαία της μοντέλα GS με στόχο τη δημιουργία της απόλυτης μηχανής οδήγησης, με στόχο να είναι ακόμη πιο αποτελεσματική, είτε χρησιμοποιείται σε σπορ οδήγηση στην άσφαλτο, είτε σε ταξίδι με πλήρη φόρτωση και συνεπιβάτη, είτε σε εξορμήσεις περιπέτειας σε διαδρομές εκτός δρόμου.
Επιπρόσθετα, η F 750 GS απευθύνεται σε εκείνους τους αναβάτες που προτιμούν τη σχεδίαση και την αίσθηση μίας enduro μοτοσικλέτας φτιαγμένης για ταξίδια που συνδυάζει χαμηλή σέλα, κινητήρα με άφθονη ροπή, υψηλή αξία προς τιμή και μεγάλες δυνατότητες σε όλα τα εδάφη.
Από την άλλη, η νέα F 850 GS, πέρα από τη μεγαλύτερη ισχύ και ροπή του κινητήρα της, έχει χαρακτήρα ακόμη πιο συμβατό με μεγάλα ταξίδια σε συνδυασμό με κορυφαίες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Η εξέλιξη του κινητήρα επικεντρώθηκε στην αύξηση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Επιπλέον, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Με κυβισμό 853 cc, ο κινητήρας της F 750 GS αποδίδει ισχύ 77 ίππων, ενώ της F 850 GS 95 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου με την αλυσίδα στην αριστερή πλέον πλευρά της μοτοσικλέτας.
Τα δύο νέα μοντέλα GS διαθέτουν δύο προγράμματα οδήγησης, «Rain» και «Road», ενώ η συνεργασία του ABS με το αυτόματο σύστημα ελέγχου ευστάθειας ASC της BMW Motorrad παρέχουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Επίσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί να περιλαμβάνονται στοιχεία, όπως το σύστημα Dynamic Traction Control (DTC) για τον έλεγχο της πρόσφυσης του πίσω τροχού στην επιτάχυνση και το ABS Pro που επιτρέπει τη χρήση των φρένων και μέσα στη στροφή.
Ο σκελετός των νέων μοντέλων GS της σειράς F είναι φτιαγμένος από μορφοποιημένα, συγκολλημένα εξαρτήματα. Χρησιμοποιεί το 2κύλινδρο εν σειρά κινητήρα ως δομικό στοιχείο στήριξης και παρουσιάζει βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και αντοχή. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει μεταφερθεί στην κλασική θέση ανάμεσα στη σέλα και το τιμόνι για βελτιστοποιημένη εργονομία και κατανομή βάρους. Στον υπόλοιπο εξοπλισμό μπορούν να περιλαμβάνονται στοιχεία από σέλες και ζελατίνες διαφορετικού ύψους μέχρι ένα νέο προβολέα full LED, εξοπλισμό Συνδεσιμότητας με οθόνη TFT και λειτουργία eCall για κλήσεις έκτακτης ανάγκης. Οι δύο μοτοσικλέτες αναμένονται σύντομα στην ελληνική αγορά σε τιμές που ξεκινούν από τα 9.700 ευρώ για την F750 GS και τα 12.400 ευρώ για την F850 GS.