Στην πανελλαδική παρουσίαση οκτώ νέων μοτοσικλετών θα προχωρήσει η Honda στην Έκθεση Μοτοσικλέτας που διοργανώνεται στο Κέντρο Ξιφασκίας στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού. Η Έκθεση θα διαρκέσει πέντε ημέρες (18-22 Απριλίου) και ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα παρουσιάσει την Gold Wing, τη σειρά των τριών μοτοσυκλετών «Neo Sports Cafe», CB1000R, CB300R και CB125R, την έκδοση […]
Στην πανελλαδική παρουσίαση οκτώ νέων μοτοσικλετών θα προχωρήσει η Honda στην Έκθεση Μοτοσικλέτας που διοργανώνεται στο Κέντρο Ξιφασκίας στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού. Η Έκθεση θα διαρκέσει πέντε ημέρες (18-22 Απριλίου) και ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα παρουσιάσει την Gold Wing, τη σειρά των τριών μοτοσυκλετών «Neo Sports Cafe», CB1000R, CB300R και CB125R, την έκδοση Africa Twin Adventure και τρία πρωτότυπα μοντέλα, το concept Super Cub, το concept Monkey και το concept GTR150.
GL1800 Gold Wing
Έχει ανασχεδιαστεί εκ βάθρων και είναι πιο μοντέρνα, ελαφρύτερη και πιο συμπαγής. Ο 6κύλινδρος boxer κινητήρας έχει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και διαθέτει ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού – Throttle By Wire, τέσσερα προγράμματα οδήγησης, σύστημα επιλογής ροπής – Honda Selectable Torque Control και λειτουργία Hill Start Assist. Ο σκελετός είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και πλαισιώνεται με ανάρτηση διπλών ψαλιδιών εμπρός και μονόμπρατσο Pro-Arm πίσω. Προαιρετικά, εφοδιάζεται με αερόσακο, διαθέτει νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις και η λειτουργία Apple CarPlay είναι στάνταρ.
CB1000R, CB300R και CB125R
Η πρώτη, έχει υποστεί μείωση βάρους κατά 12 κιλά και αύξηση ισχύος κατά 20 ίππους. Αυτό, μεταφράζεται σε καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους και τα πολλαπλά προγράμματα οδήγησης με διαφορετικούς συνδυασμούς ισχύος, φρένου κινητήρα και συστήματος επιλογής ροπής (Selectable Torque Control) «τρέχουν» σε ένα νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα, μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου γκαζιού (Throttle By Wire).
Όσον αφορά στις CB300R και CB125R, διαθέτουν υψηλόστροφους κινητήρες, είναι ελαφριές και εφοδιάζονται με οθόνη οργάνων LCD, φώτα LED και ABS βασισμένο σε IMU. Έχουν ανάποδα πιρούνια USD 41mm, 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες φρένων και πίσω ανάρτηση με ρύθμιση προ-φόρτισης.
Africa Twin «Adventure Sports»
Διατίθεται με ρεζερβουάρ 5,4l μεγαλύτερο από της CRF1000L Africa Twin, μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, υψηλότερη θέση οδήγησης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, θερμαινόμενα γκριπ, μεγάλη προστατευτική ποδιά και μεγαλύτερο φέρινγκ με προστατευτική μπάρα. Η αναβάθμισή της έχει να κάνει με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι, όπως επίσης με τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης, Honda Selectable Torque Control με διευρυμένες παραμέτρους και νέα σχεδίαση συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής για ισχυρότερη απόκριση στις μεσαίες στροφές.
X-ADV
Για το 2018, αποκτά περισσότερα χαρακτηριστικά off-road. Το σύστημα Honda Selectable Torque Control και η χρησιμοποίηση ενός διακόπτη «G» για πιο άμεσες αλλαγές σχέσεων, αυξάνουν τις επιδόσεις, όταν τελειώνει η άσφαλτος και αρχίζει το χώμα. Μια νέα έκδοση 47 ίππων, επιτρέπει την οδήγηση του X-ADV από κατόχους άδειας Α2.
Πρωτότυπες εκδόσεις δύο μικρών μοτοσικλετών
Το ένα είναι το Monkey 125 concept, που διαθέτει σύγχρονα στοιχεία, όπως φώτα LED, Smart Key, ανάποδα πιρούνια USD και ψηφιακά όργανα στην πλατφόρμα Monkey. Ο οριζόντιος μονοκύλινδρος κινητήρας 125cc είναι νέος.
Το δεύτερο είναι το Super Cub 125C. Έχοντας ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια πωλήσεις τον περασμένο μήνα, η πρωτότυπη αυτή έκδοση, πλαισιώνει μια νέα σελίδα στην 59χρονη ιστορία του.
Πηγή: Honda