Το γεγονός αυτό οφείλεται στην ανάπτυξη της φίρμας σε όλες τις αγορές. Στην Ασία και τον Ειρηνικό, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,9%, ως αποτέλεσμα της μεγάλης αύξησης στην Κίνα της τάξεως του 25,8% σε σύγκριση με το 2016. Όσον αφορά στις πωλήσεις σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, αυξήθηκαν 3,3% το 2017 συγκριτικά με το […]
Το γεγονός αυτό οφείλεται στην ανάπτυξη της φίρμας σε όλες τις αγορές. Στην Ασία και τον Ειρηνικό, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,9%, ως αποτέλεσμα της μεγάλης αύξησης στην Κίνα της τάξεως του 25,8% σε σύγκριση με το 2016. Όσον αφορά στις πωλήσεις σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, αυξήθηκαν 3,3% το 2017 συγκριτικά με το 2016, ενώ και η Αμερική κινήθηκε αυξητικά (0,7%).
Το 2017 ήταν σημαντικός χρόνος για τη σουηδική φίρμα, για μια σειρά από λόγους. Το νέο XC60 έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, ενώ ανακοινώθηκε πως η εταιρεία βάζει σε πρώτο πλάνο την ηλεκτροκίνηση, καθώς κάθε αυτοκίνητο που θα λανσάρει από το 2019 θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα.
Επίσης, παρουσιάστηκε η Polestar, μια υπο-μάρκα, πλήρως εναρμονισμένη με τις ιδέες και τα σχέδια του Volvo Car Group, ενώ ο περασμένος Σεπτέμβριος ήταν κι αυτός σημαντικός, αφού έγινε η παγκόσμια πρεμιέρα του XC40 στη γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV. Σε αυτό το μοντέλο, εφαρμόστηκε για πρώτη φορά και το πρόγραμμα «Care by Volvo», που παρέχει διάφορες υπηρεσίες αυτοκίνησης.
Από εκεί και πέρα, η Volvo συνέχισε τις κατασκευές ενός νέου εργοστασίου στις ΗΠΑ, επενδύοντας 1,1 δις δολάρια και δημιουργώντας ταυτόχρονα στην περιοχή του Τσάρλεστον 4.000 νέες θέσεις εργασίας. Σε αυτό το εργοστάσιο θα παράγονται το νέο και επερχόμενο S60, αλλά και η επόμενη γενιά του XC90 από το 2021.
Λίγο πριν το τέλος του 2017, η Volvo έκανε και την εμφάνισή της σε μια νέα αγορά, συνάπτοντας συμφωνία με την Uber. Με αυτή, θα διαθέσει δεκάδες χιλιάδες αυτόνομα οχήματα στην Uber μεταξύ 2019 και 2021.
Σχετικά με την ελληνική αγορά, η Volvo Car Hellas αύξησε το μερίδιο αγοράς από το 16,4% το 2016, στο 18,6% το 2017. Κατέγραψε επίσης πωλήσεις που της χάρισαν τη δεύτερη θέση μεταξύ των premium κατασκευαστών με 26,7% μερίδιο, έναντι 22,2% που είχε το 2016. Ο συνολικός αριθμός πωλήσεων ήταν 1.308 μονάδες.
Οι παραπάνω επιδόσεις της εξασφάλισαν την πρώτη θέση στις τέσσερις από τις πέντε κατηγορίες που δραστηριοποιείται η εταιρεία στην ελληνική αγορά και πιο συγκεκριμένα:
• Την 1η θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων οικογενειακών (S60 / V60)
• Την 1η θέση στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών (S90 / V90)
• Την 1η θέση στην κατηγορία των μεγάλων SUV (XC90)
• Το νέο XC60 ανήλθε στην 1η θέση της κατηγορίας του (μεσαία SUV) μέσα στο πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ελλάδα.