Η FCA ετοιμάζει τη νέα εποχή των εναλλακτικών καυσίμων, που αποτελούν το μεταβατικό στάδιο για την κίνηση των οχημάτων με χαμηλό κόστος χρήσης.
Παράλληλα με την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, η Fiat συνεχίζει την έρευνά της στα εναλλακτικά καύσιμα, μια μεταβατική, αλλά και πρακτική λύση για μείωση του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος.
Σαράντα χρόνια πριν, παρουσίασε το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιούσε για την κίνησή του αιθανόλη, ενώ ενώ στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Fiat ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε σε αυτοκίνητο παραγωγής ως καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG). Πλέον, σε συνεργασία με τον πολυεθνικό ενεργειακό κολοσσό Eni, δοκιμάζει το καύσιμο Α20, ενώ στη Βραζιλία ετοιμάζεται ακόμα μια καινοτομία με την εξέλιξη ενός νέου, υψηλής απόδοσης, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα αιθανόλης άμεσου ψεκασμού που θα ονομάζεται Ε4.
Σύμφωνα με μελέτες, τα εναλλακτικά καύσιμα αποτελούν υπό συνθήκες πιο φιλικά για το περιβάλλον από την ηλεκτροκίνηση, καθώς το φυσικό αέριο (CNG) εκπέμπει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές από οποιοδήποτε ορυκτό καύσιμο, ενώ η αιθανόλη που παράγεται από ζαχαρότευτλα έχει σχεδόν ουδέτερο ισοζύγιο CO2.
Με αφορμή την επέτειο των 40 χρόνων από την παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής που χρησιμοποιούσε αιθανόλη, η Fiat έβγαλε στον δρόμο το 147. Το αυτοκίνητο ολοκλήρωσε ένα 12ήμερο μαραθώνιο 6.800 χιλιομέτρων στη Βραζιλία κάτω από ακραίες συνθήκες και περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=3j93OWICHxI&feature=emb_logo
Πηγή: FCA