Με τη συνεχή ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης, η έννοια του οχήματος αλλάζει.
Με τη συνεχή ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης, η έννοια του οχήματος αλλάζει. Όταν τα αυτοκίνητα κάποτε ήταν απλώς ένα μέσο μεταφοράς, τελικά θα γίνουν χώροι προσωπικής διαβίωσης, προσαρμοσμένοι στις ανάγκες του πελάτη και εξατομικευμένοι για να εκπληρώσουν τις επιθυμίες των χρηστών.
Αν και στα αρχικά στάδιά της, η τεχνολογία αυτόματης οδήγησης καθίσταται όλο και πιο κοινή, θα μεταμορφώσει την εμφάνιση και την αισθητική των οχημάτων, κάνοντας το ταξίδι πολύ βολικό.
Οι νοοτροπίες των πελατών αλλάζουν διαρκώς και αλλάζουν την εστίασή τους σε λύσεις κινητικότητας χωρίς προβλήματα. Επομένως, η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί αναλόγως. Μάρκες όπως η Hyundai δεν είναι απλώς μια κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων, αλλά μπορεί να ακολουθήσει τη μετάβαση της κινητικότητας.
Το αυτόνομο IONIQ
Το Hyundai IONIQ προσφέρει στους οδηγούς τη δυνατότητα επιλογής τριών ηλεκτρικών κινητήρων σε έναν τύπο «σώματος». Τώρα, η Hyundai χρησιμοποιεί την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 για να δοκιμάσει τις λειτουργίες της στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Επίπεδα Αυτόνομης Οδήγησης
Επίπεδο 0
Όλα τα κύρια συστήματα ελέγχονται από τον άνθρωπο.
Επίπεδο 1
Ορισμένα συστήματα, όπως το cruise control και της αυτόματης πέδησης, μπορούν να ελέγχονται από το αυτοκίνητο.
Επίπεδο 2
Τουλάχιστον δύο αυτοματοποιημένες λειτουργίες, όπως η επιτάχυνση και η διεύθυνση ελέγχονται από το όχημα. Ωστόσο, την ασφαλή λειτουργία την επιμελείται ο οδηγός.
Επίπεδο 3
Το αυτοκίνητο είναι σε θέση να διαχειρίζεται τις λειτουργίες ασφαλείας υπό ορισμένες συνθήκες, αλλά ο οδηγός αναμένεται να αναλάβει όταν ειδοποιείται.
Επίπεδο 4
Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αυτόνομο σε μερικά σενάρια οδήγησης, αν και όχι όλα. Αυτό το επίπεδο μπορεί να αναφέρεται ως πολύ αυτοματοποιημένο.
Επίπεδο 5
Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αυτόνομο σε κάθε περίπτωση.
Η αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης προσφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη στους οδηγούς όταν είναι ενσωματωμένη στην απαραίτητη υποδομή. Για παράδειγμα, οι ευφυείς φωτεινοί σηματοδότες μπορούν να επικοινωνούν με τα αυτόνομα αυτοκίνητα. Αυτό έχει τη δυνατότητα να καταστήσει ασφαλέστερους τους δρόμους και να μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Ο στόχος του αυτόνομου ερευνητικού οχήματος IONIQ είναι να διατηρήσει τα συστήματα αυτο-οδήγησης όσο το δυνατόν πιο απλά. Αυτό έχει επιτευχθεί με τη χρήση του εμπρός ραντάρ του Smart Cruise του αυτοκινήτου, τους αισθητήρες ανίχνευσης τυφλών σημείων στις γωνίες του οχήματος και την κάμερα Lane Keeping Assist, τα οποία είναι ενσωματωμένα στην τεχνολογία LiDAR.
Η Hyundai είναι μία από τις λίγες εταιρείες που έχουν ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 στην κατηγορία C. Τα επόμενα χρόνια, η Hyundai Motor Group θα επενδύσει περαιτέρω για να επιταχύνει την ανάπτυξή τους.
Ήδη η εταιρεία συνεργάζεται με την Aurora. Αυτή η κίνηση θα ενισχύσει τη στρατηγική σχέση που δημιουργήθηκε μεταξύ των εταιρειών το 2018, σύμφωνα με την οποία η Hyundai, η Kia και η Aurora συνεργάζονται για την αυτόνομη τεχνολογία στο όχημα κυψελών καυσίμου της Hyundai, NEXO. Με τη νέα επένδυση, οι εταιρείες συμφώνησαν να επεκτείνουν την έρευνα σε ένα ευρύ φάσμα μοντέλων και να δημιουργήσουν μια βέλτιστη πλατφόρμα για τα αυτόνομα οχήματα της Hyundai και της Kia.
Πηγή: Hyundai