Η ιαπωνική εταιρεία δοκιμάζει νέες τεχνολογίες για τα ηλεκτρικά της οχήματα, όπως είναι το διπλό μοτέρ και το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών.
Νέες τεχνολογίες δοκιμάζει για τα ηλεκτρικά της οχήματα η Nissan, όπως είναι για παράδειγμα το διπλό μοτέρ και το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών. Όπως έχει γίνει στο 100% ηλεκτρικό Nissan LEAF e+, το οποίο διαθέτει ένα σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς, που τροφοδοτούνται από δύο κινητήρες υψηλής ισχύος εμπρός/πίσω, ενσωματωμένους στην τεχνολογία ελέγχου σασί.
Οι κινητήρες είναι τοποθετημένοι εμπρός και πίσω και αποδίδουν 227kW ισχύ και 680Nm ροπή. Η επιτάχυνση που παρέχουν είναι ομαλή και οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών σε όλες σχεδόν τις συνθήκες.
Αξίζει να τονιστεί πως όταν κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης ανακτάται ενέργεια, σε αυτό συμβάλει και ο πίσω κινητήρας, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη βύθιση και ανατάραξη για τους επιβάτες. Ακόμα και σε ανώμαλες επιφάνειες, πάντως, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται, ελαχιστοποιώντας την ακανόνιστη κίνηση.
Ακόμα μια νέα τεχνολογία, αφορά τον ανεξάρτητο έλεγχο των φρένων, καθώς υπάρχει δυνατότητα ελέγχου πέδησης σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς για να μεγιστοποιηθεί η πλευρική δύναμη που παράγεται από κάθε ελαστικό. Έτσι, ο οδηγός αναγκάζεται να κάνει ελάχιστες διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης.
Εντός καμπίνας, το όχημα εξοπλίζεται με μια οθόνη 12,3 ιντσών τοποθετημένη στο κέντρο του πίνακα οργάνων, που μεταφέρει σε πραγματικό χρόνο στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με το όχημα.
Τέλος, η εμπιστοσύνη του χειριστή στο όχημα αυξάνεται στις δύσκολες συνθήκες, όπως για παράδειγμα στο χιόνι. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη γραμμή του, χάρη στον έλεγχο του μοτέρ και των φρένων.
Πηγή: Nissan