Μέχρι τα τέλη του 2021, επιθυμία είναι να κυκλοφορούν στον δρόμο ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Το ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους έως τα τέλη του 2021 είναι ο επόμενος στόχος του BMW Group, σύμφωνα με τα όσα είπε ο Όλιβερ Ζίπσε, πρόεδρος του ΔΣ της BMW AG στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Εκτίμησή του είναι πως κάθε αγορά έχει διαφορετικές ανάγκες λόγω υποδομών και άλλων παραγόντων και σύμφωνα με τη ζήτηση, πρέπει να διασφαλιστεί πως πάνω από το 50% των ταξινομήσεων νέων οχημάτων στην πολυτελή κατηγορία της Κίνας, θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας το 2030. Η αντίστοιχη τιμή για την Ευρώπη εκτιμάται στο 25%, ενώ το ποσοστό για τις ΗΠΑ, κυμαίνεται περίπου στα ίδια επίπεδα.
Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου μπορεί να αποτελέσει μια ρεαλιστική λύση, με το BMW Group να εκτιμά πως έως το δεύτερο μισό της επόμενης δεκαετίας, η ζήτηση θα αυξηθεί και ως εκ τούτου, ένας δοκιμαστικός στόλος οχημάτων με κυψέλες καυσίμου θα λανσαριστεί το 2022. Για τον λόγο αυτό, στη Φρανκφούρτη υπάρχει το BMW i Hydrogen NEXT.
Η επιτάχυνση για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης κάνει λόγο πως 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα ανακοινώνονται το 2023, δύο χρόνια νωρίτερα, με τη βάση να αποτελούν οι ευέλικτες αρχιτεκτονικές και ένα ευέλικτο σύστημα παραγωγής συν τοις άλλοις.
Μετά τη σύνοδο του Παρισιού για την προστασία του κλίματος, το BMW Group έχει επικεντρωθεί στη βιωσιμότητα, καθώς το e-drive κατασκευάζεται χωρίς σπάνιες γαίες, ενώ το κοβάλτιο για τις κυψέλες των μπαταριών προέρχεται απευθείας από ορυχεία που βρίσκονται στην Αυστραλία και το Μαρόκο. Επιπλέον, η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή, καλύπτεται ως επί το πλείστον από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Πηγή: BMW Group