Η Honda προχώρησε στη νέα τεχνολογική εγκατάσταση αμφίδρομης φόρτισης στο Ευρωπαϊκό R&D Κέντρο της. Στην επένδυση στην τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης στο Ευρωπαϊκό της Κέντρο Έρευνας (R&D) στο Offenbach της Γερμανίας προχώρησε η Honda, που έχει ως στόχο την εξισορρόπηση της ζήτησης και την πιο αποδοτική αποθήκευση ενέργειας σε όλο το συγκρότημα. Αυτό που κάνει το […]
Η Honda προχώρησε στη νέα τεχνολογική εγκατάσταση αμφίδρομης φόρτισης στο Ευρωπαϊκό R&D Κέντρο της.
Στην επένδυση στην τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης στο Ευρωπαϊκό της Κέντρο Έρευνας (R&D) στο Offenbach της Γερμανίας προχώρησε η Honda, που έχει ως στόχο την εξισορρόπηση της ζήτησης και την πιο αποδοτική αποθήκευση ενέργειας σε όλο το συγκρότημα. Αυτό που κάνει το νέο σύστημα φόρτισης, είναι να ενσωματώνει την παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας και να δοκιμάζεται μέσω αυτού ο εξοπλισμός που θα διατίθεται για οικιακή χρήση στο μέλλον.
Αυτός ο προηγμένος τεχνολογικός εξοπλισμός, γίνεται μετά την παρουσίαση του οικιακού Honda Power Manager Concept, που έλαβε χώρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε. Στην ουσία, το δίκτυο διαχειρίζεται την ενέργεια που υπάρχει αποθηκευμένη στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων και είτε τη διανέμει είτε τη λαμβάνει. Όλα αυτά μέσω της τεχνολογίας Vehicle-to-Grid ή V2G. Το πιλοτικό πρόγραμμα, που ήδη έχει τεθεί σε λειτουργία στις εγκαταστάσεις της Honda στο Offenbach εφαρμόζει τις ίδιες αρχές σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Αξίζει να τονιστεί πως η ηλεκτρική ισχύς που λαμβάνεται από το δίκτυο ή παράγεται από φωτοβολταϊκά, χρησιμοποιείται για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, που είναι συνδεδεμένα στο σύστημα. Όσο το αυτοκίνητο είναι στην πρίζα, υπάρχει η δυνατότητα επανατροδοφότησης στο δίκτυο της ενέργειας των μπαταριών, με απώτερο σκοπό τη σταθεροποίηση αυτής, αν υπάρχει έλλειψη ή περισσότερη ποσότητα.
Ο Jörg Böttcher, Αντιπρόεδρος του Honda R&D Europe, δήλωσε: «Με την εγκατάσταση της τελευταίας τεχνολογίας αμφίδρομης φόρτισης στο R&D Κέντρο μας στη Γερμανία, προσθέτουμε την επόμενη τεχνολογία στο project μας Smart Company, κάτι που θα βελτιώσει περαιτέρω τις έρευνές μας για μία κοινωνία μηδενικών ρύπων και τον τομέα της μελλοντικής μετακίνησης.»
Ακόμα ένας στόχος της Honda, είναι να αξιοποιήσει την ανανεώσιμη ηλιακή ενέργεια, βελτιστοποιώντας τη διαχείρισή της στο Ευρωπαϊκό R&D campus της. Το όλο εγχείρημα, ελέγχει τη συνεργασία, τη συμβατότητα και τη ροή ισχύος συγκεκριμένων ηλεκτρικών εξαρτημάτων, όπως είναι οι κυψέλες ανανεώσιμης ενέργειας και οι μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Honda R&D Europe, του παρόχου υπηρεσιών ενέργειας The Mobility House και της Ελβετικής εταιρίας EVTEC.
Η τεχνολογία αμφίδρομης μεταφοράς ενέργειας αναβαθμίζει κι άλλο τον πιο προηγμένο σταθμό φόρτισης για plug-in οχήματα, που εμφανίστηκε στο Honda R&D Europe το καλοκαίρι που μας πέρασε. Το σύστημα έχει τάση 940V, αποδίδει μέχρι και 150kW και επιτρέπει την ταυτόχρονη φόρτιση τεσσάρων οχημάτων. Από τον Ιούνιο του 2017, οπότε και λειτουργεί ο σταθμός, έχει «φιλοξενήσει» 447 φορτίσεις, εξοικονομώντας παράλληλα 3.87 τόνους CO2.