Μέσω της MAHLE Powertrain, εγκαινιάζονται νέες διαδικασίες που βοηθούν τους κατασκευαστές να πληρούν τα πρότυπα.
Η MAHLE Powertrain εισήγαγε μια νέα διαδικασία δοκιμής και ανάπτυξης, που βοηθά τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επιτύχουν τη βέλτιστη διαμόρφωση του κινητήρα για κάθε δεδομένη εφαρμογή. Η αναπτυξιακή διαδικασία, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που θέτουν οι νέοι στόχοι εκπομπών, χωρίζεται σε τέσσερα βασικά στάδια. Δοκιμή σταθερού κινητήρα, μεταβατική δοκιμή συστήματος μετάδοσης, δυναμομέτρηση με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και έλεγχος RDE μέσω προσομοίωσης.
Η αρχική φάση προσομοίωσης επιτρέπει την έγκαιρη κατανόηση των απαιτήσεων λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης σε σχέση με τον κύκλο RDE και επιτρέπει τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών ελέγχου μετάδοσης και υβριδικών ελέγχων πριν από τη διάθεση. Αυτή η φάση περιλαμβάνει την έγκαιρη αξιολόγηση των οριακών συνθηκών του RDE με βάση τρεις βασικούς παράγοντες: απόδοση του οχήματος, στιλ οδήγησης και χαρακτηριστικά διαδρομής δοκιμής. Η MAHLE εφαρμόζει προηγμένες τεχνικές ανάλυσης για τη δημιουργία ενός προγράμματος δοκιμών για την εφαρμογή καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης. Εκατοντάδες ψηφιοποιημένες διαδρομές RDE χρησιμοποιούνται για την προσομοίωση των διάφορων συνθηκών κυκλοφορίας, των οδικών διατάξεων και των τοπογραφιών που έχουν σχέση με πραγματικά σενάρια οδήγησης.
Ο δοκιμαστικός έλεγχος κίνησης σε σταθερή κατάσταση αντιπροσωπεύει την αρχική δοκιμή του πρωτότυπου κινητήρα και διεξάγεται σε σταθερό δυναμόμετρο όπου τα φορτία και οι ταχύτητες διατηρούνται σε σταθερές τιμές. Χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία DoE και αυτοματοποιημένη λειτουργία δοκιμής, η MAHLE μπορεί να αναπτύξει αποτελεσματικά βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση κινητήρων που επιτυγχάνει στόχους επιδόσεων και εκπομπών. Αυτά τα μοντέλα μπορούν να διοχετευθούν στην προσομοίωση του οχήματος RDE για να αυξήσουν την ακρίβεια του μοντέλου και να αξιολογήσουν την απόδοση RDE του κινητήρα χωρίς την ανάγκη για φυσικό υλικό, μειώνοντας την εξάρτηση από το πρωτότυπο υλικό και μειώνοντας το κόστος του έργου.
Καθώς το υλικό του κινητήρα φτάνει σε υψηλότερο επίπεδο ωριμότητας, η εξέλιξη προχωρά στη φάση της προσωρινής δοκιμής. Σε αυτό το σημείο, προσομοιώνουν τους πλήρεις κύκλους οδήγησης σύμφωνα με τους ειδικούς κανονισμούς της περιοχής και την ακριβή καταγραφή των εκπομπών. Περαιτέρω συσχέτιση του μοντέλου ανάλυσης διεξάγεται σε αυτό το στάδιο για να επιτευχθεί μια ισχυρή αναπαράσταση της απόδοσης του συστήματος μετάδοσης κίνησης κατά τη διάρκεια των πραγματικών οδηγικών συνθηκών και να επικυρωθεί η απόδοση του κινητήρα πριν από την ύπαρξη του υλικού του οχήματος.
Ως τελικό στάδιο, τα τεστ πραγματικών συνθηκών διεξάγονται σε πιστοποιημένες διαδρομές RDE. Το όχημα δοκιμής είναι εφοδιασμένο με το σύστημα μέτρησης φορητών εκπομπών (PEMS) του κινητήρα MAHLE, το οποίο μετρά τις εκπομπές της εξαγωγής. Οι προηγούμενες δοκιμές στον κλιματικό θάλαμο του Κέντρου RDE έχουν ήδη δείξει ότι ο συνδυασμός συστημάτων κίνησης έχει τη δυνατότητα να επιτύχει συμμόρφωση με τις εκπομπές. Χάρη στη MAHLE Powertrain, ο έλεγχος παρέχει απλώς την τελική απόδειξη ότι ο κινητήρας πληροί όλες τις απαιτήσεις της νομοθεσίας.
Πηγή: MAHLE