Μέσω βίντεο, ο Ιάπωνας κατασκευαστής ενημερώνει τους υποψήφιους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων για τα πλεονεκτήματά τους.
Η περιοχή της νοτιοανατολικής Ασίας περιλαμβάνει το 1/3 των υποψήφιων κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που σημαίνει πως η ενημέρωσή τους παίζει βασικό ρόλο. Η Nissan από τη μεριά της, προώθησε ακόμα ένα σχετικό βίντεο, το οποίο ενημερώνει τους πελάτες της περιοχής για τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού οχήματος, τα οποία και χωρίζει σε τρεις θεματικές ενότητες.
-Τα αυτοκίνητα με μπαταρίες μειώνουν τις δαπάνες για καύσιμα και συντήρηση
-Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα έχουν τον ίδιο χώρο με τα συμβατικά αυτοκίνητα και μπορούν να επιταχύνουν με τον ίδιο τρόπο
-Οι ιδιοκτήτες ενός EV γίνονται κοινωνοί της βιώσιμης κινητικότητας για ένα καλύτερο μέλλον
Ο Τιμ Τζάρβις, Αυστραλός εξερευνητής και περιβαλλοντικός επιστήμονας και η Νάγια Έρλιχ-Άνταμ, ιδιοκτήτρια της βιώσιμης επιχείρησης τροφίμων Broccoli Revolution στην Μπανγκόκ συνεργάζονται προκειμένου να απαντήσουν σε διάφορα ερωτήματα για τα ηλεκτρικά οχήματα, με τον Γιουτάκα Σανάντα, περιφερειακό ανώτερο αντιπρόεδρο της Nissan για την Ασία και την Ωκεανία, να σημειώνει σχετικά.
«Η εκπαιδευτική σειρά βίντεο στοχεύει στη δημιουργία συνθηκών καλύτερης αποδοχής και υιοθέτησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων από το κοινωνικό σύνολο. Επικοινωνώντας το αληθινό ενδιαφέρον των ανθρώπων της διπλανής πόρτας, καθώς μαθαίνουν την ευκολία και τα οφέλη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, στοχεύουμε στην απομυθοποίηση τυχόν παρανοήσεων και να εμπνεύσουμε περισσότερους για το μέλλον».
Πηγή: Nissan