Η μελέτη της Ford φανερώνει τους κινδύνους που ελλοχεύουν, με την εταιρεία να βρίσκει τη λύση στο πρόβλημα.
Μπορεί τα αντισηπτικά χεριών και τα αντιηλιακά να ωφελούν την υγεία, αλλά αυτό δεν ισχύει για τα αυτοκίνητα. Σε αυτό το συμπέρασμα έφτασαν οι ειδικοί της Ford μετά από έρευνες που πραγματοποιήθηκαν.
Τα αντισηπτικά χεριών με τη μορφή τζελ, αφρού και υγρομάντηλων περιέχουν αιθανόλη, ενώ οι αντιηλιακές λοσιόν, οξείδιο του τιτανίου, κάτι το οποίο μπορεί να επιδράσει αρνητικά σε πλαστικές επιφάνειες και τα φυσικά έλαια που υπάρχουν σε δερμάτινες επενδύσεις, κυρίως στις υψηλές θερμοκρασίες. Μάλιστα, ακόμα και τα εντομοαπωθητικά απειλούν τις επενδύσεις του οχήματος, καθώς περιέχουν διαιθυλοτολουαμίδιο (DEET).
Η Ford πραγματοποίησε δοκιμές σε ακραίες συνθήκες και θερμοκρασίες που έφταναν έως τους 74 βαθμούς Κελσίου, που εύκολα μπορούν να αναπτυχθούν το καλοκαίρι, όταν το αυτοκίνητο είναι κάτω από τον ήλιο. Σε άλλες δοκιμές, τα υλικά εκτέθηκαν σε υπεριώδη ακτινοβολία επί 1.152 ώρες ή 48 μέρες.
Επίσης, δοκιμές πραγματοποιήθηκαν και σε θερμοκρασίες έως -30 βαθμούς Κελσίου, κοντά στο όριο θραύσης των πλαστικών, με μια ελαστική μπάλα, δέκα φορές βαρύτερη από μια του ποδοσφαίρου, να αναπηδά συνεχώς, ώστε να διασφαλιστεί πως το υλικό δεν θα παρουσιάσει ρωγμές.
Σύμφωνα με τα ευρήματα των τεστ, η χημική σύσταση των εξωτερικών στρωμάτων μπορεί να αλλάξει, ώστε να προστατεύονται τα εσωτερικά. Δοκιμές πραγματοποιούνται επίσης και σε αξεσουάρ, όπως είναι τα καλύμματα χώρου αποσκευών και τα πλαστικά καλύμματα εσωτερικού.
Πηγή: Ford