Τεχνολογία κινητήρων CVVD από τη Hyundai

Η τεχνολογία Συνεχούς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας βύθισης Βαλβίδας (Continuously Variable Valve Duration-CVVD) θα εξοπλίζει τα μελλοντικά οχήματά της.

Την τεχνολογία Συνεχούς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας βύθισης Βαλβίδας (Continuously Variable Valve Duration-CVVD), ανέπτυξε η Hyundai. Τα αποκαλυπτήρια της τεχνολογίας έγιναν στο Hyundai Motorstudio Goyang μαζί με τον Smartstream G1.6 T-GDi, τον πρώτο κινητήρα που διαθέτει αττήν την τεχνολογία.

Το σύστημα CVVD βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα και μειώνει την κατανάλωση. Ρυθμίζει τη χρονική διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων, επιτυγχάνοντας αύξηση απόδοσης του μοτέρ κατά 4% και μείωση της κατανάλωσης κατά 5%. Παράλληλα, η τεχνολογία μειώνει τις εκπομπές κατά 12%.

Συνεχώς Μεταβαλλόμενη Διάρκεια βύθισης Βαλβίδων

Οι τυπικές τεχνολογίες χρονισμού των βαλβίδων, ρύθμιζαν τη διάρκεια ανοίγματος/κλεισίματος ή έλεγχαν τον όγκο αέρα που εισαγόταν, προσαρμόζοντας το βάθος ανοίγματος. Με λίγα λόγια, δεν μπορούσαν να ρυθμίσουν τη διάρκεια βύθισης της βαλβίδας, καθώς ο χρονισμός κλεισίματος εξαρτιόταν από αυτόν του ανοίγματος. Η CVVD από τη μεριά της, ρυθμίζει τις βαλβίδες εισαγωγής να παραμένουν ανοικτές μέχρι τη μέση του χρόνου συμπίεσης και από αυτό το σημείο τις κρατάει κλειστές, έως σχεδόν το τέλος του χρόνου συμπίεσης. Έτσι, μειώνονται οι αντιστάσεις που προκαλούνται από τη συμπίεση και από την άλλη ο κινητήρας λειτουργεί σε υψηλές στροφές. Το όχημα δηλαδή κινείται με μεγάλη ταχύτητα ή επιταχύνει γρήγορα και οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν στην αρχή του χρόνου συμπίεσης για να μεγιστοποιηθεί ο όγκος αέρα που χρησιμοποιείται κατά τη διαδικασία της καύσης, βελτιώνοντας τη ροπή και την επιτάχυνση.

Κινητήρας Smartstream G1.6 T-GDi

Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί την τεχνολογία CVVD. Είναι turbo, βενζίνης, 4κύλινδρος σε σειρά, ισχύος 180 ίππων με 265Nm ροπή. Διαθέτει το σύστημα Low-Pressure Exhaust Gas Recirculation για βελτιστοποιημένη οικονομία και με το ενσωματωμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης (Thermal Management System), θερμαίνει ή ψύχει ταχύτερα τον κινητήρα. Επιπλέον, εφοδιάζεται με ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού με πίεση 350 bar, ξεπερνώντας τα 250 του προηγούμενου T-GDi κινητήρα, μειώνοντας τις τριβές κατά 34%.

Πηγή: Hyundai

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από