Στόχος, η δημιουργία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας για αγορές-κλειδιά και η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Πρόταση συγχώνευσης με τη Renault έκανε η FCA, όπως έγινε γνωστό από τη δεύτερη. Στόχος, η δημιουργία ενός κατασκευαστή, που θα έχει πρόσβαση σε περισσότερες αγορές, αλλά και η ανάπτυξη διάφορων άλλων τεχνολογιών. Η Renault από την πλευρά της θα μελετήσει την πρόταση και αν η απάντησή της είναι θετική, τότε το όλο εγχείρημα θα ολοκληρωθεί σε έναν χρόνο.
Έπειτα, οι μάρκες του ομίλου της FCA, όπως οι Jeep, Chrysler, Alfa Romeo και Fiat, θα είναι υπό τη σκέπη του Ομίλου Renault, που περιλαμβάνει τις μάρκες Dacia και Lada.
Τα ποσοστά των δύο Ομίλων θα ανέρχονται στο 50-50 μέσω μιας ολλανδικής εταιρείας, ενώ η Renault από τη μεριά της θα έχει πρόσβαση στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Η FCA από την άλλη, θα κερδίσει έδαφος στη Ρωσία, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Renault, καθώς εκεί η μονάδα της AvtoVAZ κατασκευάζει τα Lada.
Η πρόταση αυτή έγινε προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των μονάδων της FCA στην Ευρώπη, καθώς πολλά δουλεύουν στο 50% αυτή τη στιγμή και σε περίπτωση που γίνει δεκτή, τότε μειώνεται αρκετά το κόστος και αυξάνεται το κέρδος, καθώς οι αλλαγές για την ηλεκτροκίνηση, οι ακριβές νέες τεχνολογίες για διασυνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα, αλλά και οι σφικτοί κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων, καθιστούν τέτοιες κινήσεις αναγκαίες σε ορισμένες περιπτώσεις.