Το νέο ελαστικό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη διπλή χρήση σε δρόμο και πίστα, δημιουργώντας μια νέα θέση στην κατηγορία.
Το SportSmart Mk3 έχει μια ολοκαίνουρια Multi-Tread (MT) γόμα με τρία διαφορετικά μείγματα στο οπίσθιο ελαστικό, που έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν σιγουριά στον αναβάτη. Ως εκ τούτου, αυξάνεται η πρόσφυση σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα.
Η κατασκευή ΜΤ βασίζεται σε μια κεντρική γόμα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και υψηλή πρόσφυση, λειτουργώντας σαν υπόστρωμα για τις πλευρικές γόμες, αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία του σκελετού. Και οι πλευρικές γόμες διαθέτουν τεχνολογία ΜΤ και περιέχουν μια νέα ρητίνη για το βρεγμένο οδόστρωμα που αναμιγνύεται με τα συστατικά Hi Silica και Fine Carbon. Το μίγμα αυτό έρχεται γρήγορα σε κατάσταση λειτουργίας, κάτι που σημαίνει πως λειτουργεί και στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Σε αυτό βοηθά και το πυρίτιο, που προσφέρει καλύτερο κράτημα, ενώ την ίδια στιγμή μειώνονται και οι τριβές στην επιφάνεια του δρόμου, αυξάνοντας τη διάρκεια ζωής του. Η χρήση μικρότερων σωματιδίων άνθρακα ισχυροποιεί τους δεσμούς με τα μόρια της ασφάλτου, αυξάνοντας τη συνολική επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.
Το εμπρός ελαστικό έχει την ίδια ρητίνη και συστατικά και ως εκ τούτου, αυξάνεται η σταθερότητα και η πρόσφυση, ενώ παράλληλα μειώνεται η παραμόρφωση.
Το SportSmart Mk3 παρέχει υποδειγματικό κράτημα σε όλες τις συνθήκες και η μεθοδολογία κατασκευής Dynamic Front Formula (DFF) που ακολουθεί το εμπρός ελαστικό, βασίζεται στο ελαστικό πίστας/δρόμου, SportSmart TT. Το Σύστημα Ελέγχου Τάσεων Σκελετού (CTCS) της Dunlop, ελέγχει την κατανομή των τάσεων στο σκελετό. Αυτός ο συνδυασμός βελτιώνει την πρόσφυση και το κράτημα.
Πηγή: Dunlop