Το σχέδιο της Ford, όπου με την αλλαγή των σημείων φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων, οι πόλεις μπορούν να γίνουν πιο καθαρές και πιο ήσυχες.
Προκειμένου στο μέλλον οι πόλεις να είναι καθαρότερες και πιο ήσυχες, η Ford πραγματοποίησε μερικές μελέτες και δοκιμές, σύμφωνα με τις οποίες, η αλλαγή σημείων σταθμών ταχείας φόρτισης για τα ηλεκτρικά οχήματα, μπορούν να παρέχουν βέλτιστες λύσεις στους οδηγούς, που μπορούν να τους εντάξουν στο δρομολόγιό τους, φτάνοντας στον προορισμό τους την ώρα που πρέπει.
Η ανάλυση που έγινε από τη Ford στην περιοχή Μείζονος Λονδίνου, έδειξε πως όντως, τα σημεία ταχείας φόρτισης προς τον προορισμό, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους χρόνους, εφόσον οι σταθμοί είναι τοποθετημένοι σε στρατηγικές «θέσεις».
Ford City Data Solutions Report
Η εταιρεία εφοδίασε 160 διασυνδεδεμένα van με μια απλή plug-in συσκευή για την καταγραφή δεδομένων ταξιδιού. Συγκεντρώθηκαν πάνω από 500 εκατομμύρια δεδομένα από 15.000 ημέρες χρήσης και μέσω των αποτελεσμάτων και των αναλύσεων, οι ειδικοί εξήγαγαν χρήσιμα συμπεράσματα για τα οχήματα, που σημειωτέον δεν ήταν ηλεκτρικά, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, καθώς σκοπός ήταν τα στρατηγικά σημεία στα οποία έπρεπε να κατασκευαστούν οι σταθμοί.
Η ειδική ομάδα μελέτησε λοιπόν πώς οι σταθμοί θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους οδηγούς και κυρίως αυτούς των εταιρειών διανομών, που αναγκάζονται να κάνουν πολλές στάσεις.
Δοκιμή στόλου στο Λονδίνο
Σε μια άλλη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στην πρωτεύουσα της Αγγλίας και στην οποία μετείχαν 20 plug-in υβριδικά (PHEV) Transit Custom van, η Ford διαπίστωσε πως οι στόλοι λειτουργούσαν με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια στο 35% του χρόνου που βρίσκονταν στον δρόμο. Το ποσοστό αυτό αυξανόταν στο 45% στην περιοχή του Μείζονος Λονδίνου και στο 68% στο κεντρικό Λονδίνο.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της δοκιμής, δεν παρατηρήθηκε καμία χρήση δημόσιων σταθμών φόρτισης, καθώς τα αυτοκίνητα είτε φορτίζονταν στα αμαξοστάσια είτε στο σπίτι. Επιπλέον, ξεκινούσαν την ημέρα με 45% επίπεδα φόρτισης, κάτι που σημαίνει πως οι σταθμοί μπορούσαν να διευκολύνουν τους οδηγούς και τα οχήματά τους.
Οι σταθμοί ταχείας φόρτισης, φορτίζουν την μπαταρία στο 80%, σε διάστημα 30-40 λεπτών. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, ενώ αναμένεται να αυξηθούν άμεσα, όπως είναι λογικό, κάτι που μεταφράζεται σε ανησυχίες για την έλλειψη σταθμών και τον επαρκή αριθμό τους.
Πηγή: Ford