Η πλατφόρμα ονομάζεται BMW Group High Performance D3 και θα χρησιμοποιηθεί για την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης.
Έχοντας το βλέμμα του στραμμένο προς το μέλλον, το BMW Group θα λανσάρει μια νέα πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα βασιστεί το επόμενο βήμα του κατασκευαστή προς την αυτόνομη οδήγηση. Το όνομά της είναι D3 και συμβολίζει το «Data-Driven Development» και θα χρησιμοποιηθεί προκειμένου να εξελιχθεί το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, που θα εξοπλίζει το BMW iNEXT στα τέλη του 2021.
Οι αλγόριθμοι και η συνολική αυτόνομη οδήγηση πρέπει να ελέγχονται και να εγκρίνονται χρησιμοποιώντας μία ευρεία γκάμα δεδομένων. Για να γίνει αυτό, το πρώτο βήμα είναι η καταγραφή περίπου πέντε εκατομμυρίων δεδομένων πραγματικής οδήγησης από τα οχήματα δοκιμών. Από αυτά, αποσπώνται δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα, τα οποία υπόκεινται στη συνέχεια σε τακτική επανεπεξεργασία, προχωρώντας στην εξέλιξη.
Τα δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα επεκτείνονται στη συνέχεια κατά 240 εκατομμύρια χιλιόμετρα μέσω προσομοίωσης, τα οποία βασίζονται σε σχετικά οδηγικά σενάρια. Ο χώρος αποθήκευσης των δεδομένων απαιτούν αποθηκευτική ικανότητα πάνω από 230 petabytes και υπολογιστική ισχύ πάνω από 100.000 cores και πάνω από 200 GPUs (Graphics Processing Units).
Ο στόλος αριθμεί αυτή τη στιγμή περίπου 80 οχήματα BMW Σειράς 7 σε ΗΠΑ, Γερμανία, Ισραήλ και Κίνα, με τον παραπάνω αριθμό να αυξάνεται στα 140 έως το τέλος του έτους.
Η πλατφόρμα BMW Group High Performance D3 ολοκληρώθηκε σε διάστημα λίγων μηνών και πλέον είναι έτοιμη να δεχτεί την εξέλιξη του συστήματος αυτόνομης οδήγησης.
Σε αυτόν τον τομέα, η ΒΜW έχει συνεργαστεί με την DXC Technology, που προσπαθεί από τη μεριά της να μειώσει το κόστος. Η χρήση μιας πλατφόρμας για αποθήκευση δεδομένων, επεξεργασία και εκπαίδευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη μειώνει τις απαιτήσεις εξοπλισμού (hardware) και λογισμικού (software), περιορίζοντας επομένως το κόστος και την πολυπλοκότητα.
Κέντρο αυτόνομης οδήγησης του BMW Group
Έχει επιφάνεια 23.000τ.μ. για γραφεία και χώρο για 1.800 εργαζόμενους. Ολοκληρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ και συστεγάζει τις ειδικότητες από τους τομείς συστημάτων υποστήριξης οδηγού και υψηλής / πλήρως αυτοματοποιημένης οδήγησης. Το φθινόπωρο του 2017, εγκαταστάθηκε σε αυτό η πρώτη ομάδα μηχανικών και γιόρτασε τα επίσημα εγκαίνιά του τον Απρίλιο του 2018.
Οι ειδικοί εξέλιξης ωφελούνται από την ευελιξία, την απόδοση, το υψηλό επίπεδο αυτονομίας και τις μικρές αποστάσεις. Αυτό σημαίνει πως ένας προγραμματιστής για παράδειγμα, που εργάζεται στο κέντρο, μπορεί να δοκιμάζει έναν νέο κώδικα σε ένα όχημα που βρίσκεται σε απόσταση μερικών μέτρων.
Διευθυντές και προσωπικό εργάζονται στον ίδιο ανοικτό χώρο, υποστηρίζοντας μια νέα κουλτούρα. Έτσι, διευκολύνεται η επικοινωνία και βελτιώνεται η απόδοση της ομαδικής εργασίας.
Τα πλεονεκτήματα δεν είναι μόνο αυτά, αφού μέχρι την παραγωγή, ολόκληρη η διαδικασία εξέλιξης για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού και αυτόνομης οδήγησης ξεδιπλώνεται σε αυτές τις νέες δομές. Ο υψηλός βαθμός ευελιξίας επιτρέπει στις ομάδες να επιταχύνουν διάφορες διαδικασίες, μειώνοντας σημαντικά την απώλεια χρόνου και σε γενικές γραμμές, το Κέντρο Αυτόνομης Οδήγησης βοηθά την εταιρεία για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα και την ικανότητα καινοτομίας της.
Πηγή: BMW