Πριν από μερικές ημέρες ξεκίνησε η παραγωγή του οχήματος στο Ντίνγκολφινγκ.
Στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ ξεκίνησε η παραγωγή της νέας BMW Σειράς 7. Μάλιστα, για την κατασκευή της, χρησιμοποιήθηκαν καινοτόμες τεχνολογίες, όπως το λεγόμενο «ψηφιακό λανσάρισμα», καθώς τα περίπλοκα εξαρτήματα υποβλήθηκαν σε εικονικές δοκιμές.
Αναφορικά με το design του, το αυτοκίνητο έχει ανασχεδιαστεί στο εμπρός και πίσω του μέρος, με την εμπρός μεγαλύτερη μάσκα να δημιουργεί μια όμορφη αντίθεση με τους λεπτούς προβολείς. Πίσω, τα επίπεδα τρισδιάστατα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ κάτω από τη χρωμιωμένη μπάρα ανάμεσα σε αυτά, διακρίνεται μια λωρίδα πάχους έξι χιλιοστών, που δημιουργεί μια φωτεινή πινελιά, όταν τα φώτα ημέρας είναι αναμμένα, αλλά και ένα χαρακτηριστικό μοτίβο στο σκοτάδι.
Η BMW Σειρά 7 θα συνεχίσει να διατίθεται σε δύο εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης της Long Wheelbase, που διαθέτει πιο μακρύ μεταξόνιο κατά 14 εκατοστά.
Εντός καμπίνας, το μοντέλο διατίθεται με εκτενή καπιτοναρισμένη επένδυση γύρω από την κεντρική κονσόλα και στα υποβραχιόνια που είναι ενσωματωμένα στα πάνελ των θυρών. Υπάρχει ξύλινη επένδυση, ενώ η ηχομόνωση δεν αφήνει τους θορύβους των ελαστικών να γίνονται αντιληπτοί στην καμπίνα. Μάλιστα, για περαιτέρω βελτίωση σε αυτόν τον τομέα, τα πλευρικά παράθυρα είναι κατασκευασμένα με αυξημένο πάχος κρυστάλλων.
Ντεμπούτο στη Σειρά 7 για το 6κύλινδρο υβριδικό σύστημα
Είναι η πρώτη φορά που ένα plug-in υβριδικό σύστημα διατίθεται με 6κύλινδρο κινητήρα σε όχημα του Ομίλου. Στην BMW 745e / 745Le, το συμβατικό μοτέρ έχει ισχύ 286 ίππων και το ηλεκτρικό 113. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 394 ίππους. Χάρη στη νέα γενιά μπαταρίας, η ηλεκτρική του αυτονομία αγγίζει τα 58 χιλιόμετρα, δίχως να εκπέμπει ρύπους.
Σημαντικός παράγοντας η ψηφιοποίηση
Η παραγωγή του μοντέλου υποστηρίζεται από μια σειρά καινοτόμων λύσεων και αξίζει να αναφερθεί πως για τη συναρμολόγηση της πίσω κεντρικής κονσόλας, είδος σπάνιου εξοπλισμού δηλαδή, οι εργαζόμενοι ειδοποιούνται μέσω δόνησης ενός smartphone, που τους εφιστά την προσοχή για την άφιξη ενός ασυνήθιστου μοντέλου και τους δίνει οδηγίες για τα επόμενα στάδια εργασιών.
Από εκεί και πέρα, χρησιμοποιούνται γυαλιά δεδομένων, καθώς μια εικονική υποβοήθηση προβάλλεται στο οπτικό πεδίο του εργαζόμενου. Αυτό επιτρέπει ταχεία εκπαίδευση στην προ-συναρμολόγηση περίπλοκων εξαρτημάτων, όπως τα πίσω φωτιστικά σώματα.
Τέλος, η ψηφιοποίηση κάνει βήματα προόδου και στην τροφοδοσία με διάφορα εξαρτήματα. Η τελευταία γενιά αυτόνομων συρμών δοκιμάζεται πιλοτικά σε πιο μακρινές διαδρομές μεταξύ αποθήκης και αίθουσας συναρμολόγησης.
Πηγή: BMW