Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε και από τα αποτελέσματα θα εισαχθούν νέα ελαστικά στο γερμανικό Πρωτάθλημα Επιδόσεων της VLN.
Στο Autodromo Internacional Algarve της Πορτογαλίας τέσταρε τα ελαστικά για τη σεζόν του 2019 η Dunlop. Οι αγώνες του γερμανικού Πρωταθλήματος Επιδόσεων της VLN διεξάγονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ και αυτή του Αλγκάρβε επιλέχτηκε διότι κατά τη διάρκεια του χειμώνα, το κλίμα είναι εφάμιλλο με εκείνο του Νίρμπουργινγκ την άνοιξη.
Επιπλέον η πίστα περιλαμβάνει μια σειρά από κλίσεις, κορυφές και καμπύλες, που δίνουν τη δυνατότητα στους μηχανικούς ελαστικών να αναπαράγουν τις δυνάμεις που θα ασκηθούν στη γερμανική πίστα.
Τρεις ημέρες δοκιμών
Στο διάστημα αυτό, μετείχαν 11 διαφορετικά αυτοκίνητα. Για τα οχήματα GT3, που διαγωνίζονται στην κατηγορία VLN SP9, η εταιρεία ελαστικών δοκίμασε νέες προδιαγραφές για τα πιο πρόσφατα Audi R8 LMS, BMW M6 και Mercedes-AMG GT. Στόχος ήταν η αναπαραγωγή υψηλού επιπέδου απόδοσης σε διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων.
Στο επίκεντρο η κατηγορία GT4
Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει οχήματα που είναι πιο κοντά σε αυτά της παραγωγής. Μετέχουν αυτοκίνητα, όπως οι BMW M4, Porsche Cayman και Aston Martin Vantage, με την Dunlop να έχει επιλεχτεί για να προμηθεύσει τις κλάσεις «TCR» Touring Car της VLN με την τελευταία γενιά ελαστικών. Το Αλγκάρβε επιλέχτηκε για να αξιολογηθούν οι προδιαγραφές της κατηγορίας και αξίζει να τονιστεί πως στο TCR, η προδιαγραφή 265 / 660R18 θα χρησιμοποιηθεί σε ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων, όπως είναι τα Audi RS3 LMS, Hyundai i30 N, Opel Astra, Seat Cupra και Volkswagen Golf GTI. Στόχος, η μέγιστη δυνατή απόδοση σε κάθε όχημα, που θα είναι ίση για όλους.
Στις δοκιμές παρευρέθηκε και το Prototype Sports Revolution, που συμπλήρωσε πάνω από 1.000 χιλιόμετρα και το ντεμπούτο του γίνεται στο Trophy UK Revolution. Η Dunlop έχει οριστεί ως μοναδικός προμηθευτής ελαστικών και θα επιστρέψει στην Πορτογαλία στα τέλη του Μαρτίου προκειμένου να τεστάρει τις τελευταίες προδιαγραφές για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Le Mans.
Πηγή: Dunlop