Οι παραδόσεις των οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 1,6% τον μήνα Νοέμβριο και κατά 1,8% από την αρχή της χρονιάς.
Άνοδο εμφάνισαν οι πωλήσεις του BMW Group τόσο τον μήνα Νοέμβριο όσο και από την αρχή της χρονιάς. Τον Νοέμβριο, η εταιρεία παρέδωσε 222.462 οχήματα σε όλο τον κόσμο, αύξηση που αγγίζει το ποσοστό του 0,8% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Ως εκ τούτου, ο συνολικός αριθμός οχημάτων που πουλήθηκαν, φτάνει τις 2.258.159 μονάδες, που αντιστοιχεί σε άνοδο ποσοστού 1,3% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι παραδόσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric το Νοέμβριο, ανήλθαν στις 14.767 μονάδες παγκοσμίως, με την αύξηση να ανέρχεται στο 26,1% για τον ίδιο μήνα σε σχέση με πέρυσι. Από την αρχή της χρονιάς, οι παραδόσεις των ηλεκτρικών και plug – in υβριδικών οχημάτων του ομίλου έφτασαν τις 125.365 (+39,6%).
Από πλευράς πωλήσεις μοντέλων, το BMW i3 συνεχίζει την ανοδική του πορεία, καθώς τον Νοέμβριο πουλήθηκαν 3.468 (+17,0%) μονάδες παγκοσμίως, με τον καλύτερο μήνα του αυτοκινήτου να αποτελεί ο Μάρτιος, όταν είχαν πουληθεί τότε 3.490 μονάδες.
Από εκεί και πέρα, οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών εκδόσεων του Mini Countryman, της Σειράς 2 Active Tourer και της BMW X1 (Ηπειρωτική Κίνα μόνο), συγκέντρωσαν πάνω από το 10% των συνολικών πωλήσεων αυτών των μοντέλων.
Οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν τόσο τον Νοέμβριο όσο και τους πρώτους 11 μήνες της χρονιάς. Συνολικά πουλήθηκαν 189.281 οχήματα τον Νοέμβριο (+1,6%), ενώ από την αρχή του 2018, 1.926.631 (+1,8%). Η νέα BMW X2 έφτασε τις 59.000 πωλήσεις, ενώ αυτές της Χ3 σχεδόν διπλασιάστηκαν και έφτασαν τις 22.547 (+96,9%). Στην Αμερική το μοντέλο έφτασε τις 5.191 παραδόσεις. Αναφορικά με την Χ5, πουλήθηκαν παγκοσμίως πάνω από 13.000 μονάδες τον Νοέμβριο.
Σχετικά με τις πωλήσεις Mini, ήταν ελαφρώς χαμηλότερες. Πουλήθηκαν 32.745 (-3,7%) οχήματα σε όλο τον κόσμο, ενώ από την αρχή της χρονιάς εμφανίστηκε μικρή πτώση (328.099 / -1,8%). Ωστόσο, το Countryman αύξησε τις πωλήσεις του κατά 2,1% (9.530) τον Νοέμβριο.
Κατά 2,3% αυξήθηκαν τον Νοέμβριο οι πωλήσεις της BMW Motorrad με 12.336 παραδόσεις. Από την αρχή της χρονιάς, οι πωλήσεις ανήλθαν στις 152.181 (-0,1%) μονάδες.
Περιοχές και αγορές
Και οι τρεις σημαντικές αγορές συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων του BMW Group, με την Ασία να εμφανίζει τη μεγαλύτερη. Η ηπειρωτική Κίνα, με ποσοστό 10,3% (60.990) ήταν η καλύτερη αγορά, ενώ αύξηση εμφανίστηκε και στη Γερμανία τον Νοέμβριο (12,6%), φτάνοντας το σύνολο των 29.340 μονάδων. Στην Ευρώπη, ο Όμιλος πούλησε για πρώτη φορά στην ιστορία του πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα το 11μηνο που προηγήθηκε, ενώ στις ΗΠΑ, η BMW σημείωσε άνοδο για 13ο συνεχόμενο μήνα, τη στιγμή που οι παραδόσεις τον Νοέμβριο έφτασαν τις 28.330 μονάδες (+1,0%).
Πηγή: BMW