Η εφαρμογή συμβουλεύει τον οδηγό πότε είναι η σωστή ώρα να φορτίσει το όχημά του, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και εξοικονομώντας παράλληλα χρήματα.
Τα πλάνα της Honda έχουν στόχο έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών της να προέρχονται από ηλεκτρικά οχήματα. Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το Honda SmartCharge που επιτρέπει στους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων να μειώσουν τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον, έχοντας την ευκαιρία παράλληλα να κερδίσουν χρήματα. Το πρόγραμμα ξεκινά με τους πελάτες του Fit EV.
Οι πελάτες ηλεκτρικών οχημάτων συνήθως συνδέουν και φορτίζουν τα οχήματά τους όταν φτάνουν στο σπίτι μετά τη δουλειά τους, αλλά τότε η ζήτηση στο δίκτυο είναι υψηλότερη και η ηλεκτρική ενέργεια πιο ακριβή. Το Honda SmartCharge παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες EV να φορτίζουν τα οχήματά τους όταν η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλή και όταν η διαθεσιμότητα ανανεώσιμης ενέργειας είναι υψηλή.
Η τεχνολογία παρέχει την καλύτερη δυνατή φόρτιση λαμβάνοντας υπόψη το ημερήσιο πρόγραμμα οδήγησης, την ποσότητα ανανεώσιμης ενέργειας που παράγεται και το ποσό CO2 που εκπέμπεται από σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής στο δίκτυο. Καταγράφοντας τους επιθυμητούς χρόνους φόρτισης του πελάτη, το σύστημα επιτρέπει στο όχημα να φορτιστεί πλήρως όταν ο πελάτης το χρειάζεται.
Η Honda θα μελετήσει την αποτελεσματικότητα του προγράμματος στους πελάτες και κατόχους των Fit EV, με δυνατότητα επέκτασής του στα μοντέλα Clarity Electric και Clarity Plug-in Hybrid.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Honda