Είναι οικολογικό, λειτουργεί με ένα καύσιμο το οποίο δεν κοστίζει πολύ και που είναι εξίσου ασφαλές, όπως η βενζίνη και το πετρέλαιο.
Η τεχνολογία ενός αυτοκινήτου CNG έχει προχωρήσει πολύ και έχει φτάσει σε ένα σημείο όπου το καύσιμο με το οποίο κινείται, είναι ασφαλές, όπως η βενζίνη και το πετρέλαιο. Μάλιστα, η θέση τροφοδοσίας είναι ίδια, όπως ίδιος είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού.
Οι δεξαμενές του συμπιεσμένου φυσικού αερίου βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του χώρου φόρτωσης και είναι κατασκευασμένες από χάλυβα υψηλής αντοχής με αντιδιαβρωτική επεξεργασία. Ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες σφραγίζουν το αέριο εντός και ανοίγουν μόνο όταν υπάρχει ανάφλεξη. Κάθε τέσσερα χρόνια, μάλιστα, πιστοποιείται η κατάστασή τους.
Τα αυτοκίνητα CNG εφοδιάζονται με κινητήρα εσωτερικής καύσης που μπορεί να λειτουργήσει με αέριο ή βενζίνη. Η αλλαγή που πραγματοποιείται στην τροφοδοσία δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό και προκειμένου να υπόκεινται στους αυστηρότερους κανόνες ασφαλείας, υποβάλλονται σε μια σειρά παρατεταμένων δοκιμών.
Το αέριο αποθηκεύεται στις δεξαμενές σε πίεση περίπου 200 bar, αλλά εισάγεται στην κινητήρια μονάδα με πίεση που δεν υπερβαίνει τα 10. Για αυτό, φροντίζει ένα ρυθμιστής δύο σταδίων, που διασφαλίζει την παροχή του αερίου.
Ο μόνος τρόπος για να καταλάβει ο οδηγός πως το όχημα κινείται με αέριο ή βενζίνη, είναι να προσέξει την ένδειξη καυσίμου στον πίνακα οργάνων. Όταν είναι ενεργοποιημένη, κινείται με αέριο, ενώ όταν είναι εκτός λειτουργίας, κινείται με βενζίνη. Ο υπολογιστής ταξιδιού από την πλευρά του, παρέχει πληροφορίες, όπως την κατανάλωση και το εύρος που απομένει.
Πηγή: Seat