Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στα τέλη του έτους και θα συνάδει με τη νέα φιλοσοφία και τις αρχές της φίρμας.
Στην ενίσχυση του προφίλ της στοχεύει η Opel, που στα τέλη του 2018 θα παρουσιάσει το Brand concept, το οποίο θα αντικατοπτρίζει πλήρως τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας. «Γερμανικό, προσιτό, συναρπαστικό». Αυτές είναι οι τρεις λέξεις που υπάρχουν στο DNA της φίρμας και θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Η αποκάλυψη για το πώς θα είναι τα μοντέλα της Opel στα μέσα της δεκαετίας του 2020, δίνει μια πρώτη γεύση για τη φιλοσοφία των αυτοκινήτων, δίνοντας έμφαση στον σχεδιασμό, στην τεχνολογία και στην επαφή που θα υπάρχει με τους πελάτες.
Όπως είπε ο αντιπρόεδρος, Μαρκ Άνταμς, το «γερμανικό» θα συνάδει με τις αρχές της φίρμας αναφορικά με τους όρους της μηχανικής τελειότητας και της τεχνολογικής προόδου, ωστόσο, μπορεί να υπάρξει μια μικρή παρέκκλιση, αναφορικά με την άποψη open-mind σε μερικούς τομείς.
Η σχεδίασή του νέου οχήματος θα είναι τολμηρή και «καθαρή». Δύο λέξεις που ταιριάζουν απόλυτα στο παρελθόν και το μέλλον της εταιρείας, που βασίζεται στη σαφήνεια, την ευφυΐα και την εστίαση. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το Opel CD, που έκανε το ντεμπούτο του το 1959 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, αποσπώντας πολύ καλές κριτικές.
Η ειδική ομάδα που έχει αναλάβει να αποκαλύψει στο κοινό το νέο προφίλ της εταιρείας αναφορικά με τον σχεδιασμό, αναπτύσσει κιόλας κάποιες από τις ιδέες που εμφανίστηκαν στο Opel GT. Ισχυρές αναλογίες, απλές γραμμές που «ρέουν» και άλλες λεπτομέρειες θα τονίζουν το Brand concept.
Το μελλοντικό πρόσωπο της Opel βασίζεται σε γραμμές που θα τέμνονται στο έμβλημα του οχήματος. Σε αυτό το σημείο θα υπάρχει μεγάλη εστίαση και οι ακμές του καπό θα γίνουν πιο τολμηρές και «καθαρότερες». Τα εμπρός φωτιστικά σώματα θα παίζουν μεγάλο ρόλο στη φιλοσοφία σχεδιασμού και κάπως έτσι θα αναπτύσσεται και θα εξελίσσεται σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας.
Πηγή: Opel