Σύμφωνο συνεργασίας για τις επόμενες τρεις σεζόν υπέγραψαν Παρί και Renault. Μαζί, θα αναπτύξουν τους δεσμούς τους και την καμπάνια των διαφημίσεων, που θα γίνει πιο διακριτή μέσω των αναρτήσεων στα διάφορα social media. Ο επικεφαλής των χορηγικών προγραμμάτων της Παρί, Μαρκ Άρμστρονγκ, σημείωσε σχετικά. «Είμαστε ευχαριστημένοι που η Renault επέλεξε την Παρί Σεν Ζερμέν […]
Σύμφωνο συνεργασίας για τις επόμενες τρεις σεζόν υπέγραψαν Παρί και Renault. Μαζί, θα αναπτύξουν τους δεσμούς τους και την καμπάνια των διαφημίσεων, που θα γίνει πιο διακριτή μέσω των αναρτήσεων στα διάφορα social media.
Ο επικεφαλής των χορηγικών προγραμμάτων της Παρί, Μαρκ Άρμστρονγκ, σημείωσε σχετικά. «Είμαστε ευχαριστημένοι που η Renault επέλεξε την Παρί Σεν Ζερμέν για να σηματοδοτήσει την είσοδό της στο ποδόσφαιρο και είμαστε περήφανοι που η ομάδα μας συνεργάζεται με έναν πρωτοπόρο της γαλλικής βιομηχανίας. Η Renault θα καταλάβει μια σημαντική θέση στο γενικότερο χορηγικό μας πρόγραμμα. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας, αρχής γενομένης από αυτή τη σεζόν και να δούμε τους παίκτες μας πρωταγωνιστούν στην καμπάνια «French Touch» της Renault».
Από την πλευρά του, ο Φιλίπ Μπουρός, διευθυντής του τμήματος διαφήμισης της Renault France, είπε. «Είμαστε χαρούμενοι που το όνομα της Renault συνδέεται με αυτό της Παρί, που έχει παγκόσμια επίδραση μέσω του Παρισιού και της Γαλλίας, σε όλο τον κόσμο. Αυτή η χορηγική συνεργασία μας παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες, τόσο στη Γαλλία όσο και διεθνώς, καθώς κερδισμένοι θα βγουν οι πελάτες και τα δίκτυα των εμπόρων μας».
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγές: Παρί, Renault