Σε μια νέα τεχνολογία που μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις, όταν ένα αυτοκίνητο «πέσει» σε μια λακκούβα, προχώρησε η Ford. Ονομάζεται σύστημα ανίχνευσης λακκουβών, εφοδιάζει το νέο Focus και αποτελεί μέρος της προαιρετικής τεχνολογίας Continuously Controlled Damping, που κάθε δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου παρακολουθεί δεδομένα και αναλόγως προσαρμόζει την ανάρτηση, τη διεύθυνση και την πέδηση […]
Σε μια νέα τεχνολογία που μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις, όταν ένα αυτοκίνητο «πέσει» σε μια λακκούβα, προχώρησε η Ford. Ονομάζεται σύστημα ανίχνευσης λακκουβών, εφοδιάζει το νέο Focus και αποτελεί μέρος της προαιρετικής τεχνολογίας Continuously Controlled Damping, που κάθε δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου παρακολουθεί δεδομένα και αναλόγως προσαρμόζει την ανάρτηση, τη διεύθυνση και την πέδηση μεταξύ άλλων.
Η βίαιη πρόσκρουση λοιπόν ενός οχήματος σε μια λακκούβα, μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στα συστήματα ανάρτησης ή διεύθυνσης, ενώ και το ταξίδι των επιβατών, δεν θα είναι άνετο.
Η Ford, με το σύστημα ανίχνευσης λακκουβών, μειώνει τις επιπτώσεις, με την ανάρτηση του τροχού που αντιμετωπίζει μια ανωμαλία του οδοστρώματος, να τον εμποδίζει να πέσει πολύ βαθιά.
Τόσο το ελαστικό όσο και η ζάντα, πέφτουν ελεγχόμενα, δεν χτυπούν βίαια και όταν ο εμπρός τροχός αντιμετωπίσει τη λακκούβα, η ανάρτηση του πίσω έχει ήδη «ειδοποιηθεί» πριν φτάσει σε αυτή.
Να σημειωθεί πως πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία, μία λακκούβα σε Αγγλία και Ουαλία επισκευαζόταν κάθε 21 δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο, οι τοπικές αρχές στη Ρώμη δεσμεύτηκαν να επισκευάσουν 50.000 λακκούβες σε ένα μήνα και στην Κολωνία, μετά τον φετινό βαρύ χειμώνα, αναφέρθηκαν πάνω από 6.000 λακκούβσες.
Πηγή: Ford