Εννέα μήνες μετά την έναρξη του πλάνου Xplora, η Seat και η Champion Motors Ltd., εισαγωγέας της μάρκας στο Ισραήλ, ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο στάδιο της πρωτοβουλίας, που είναι η καλύτερη κινητικότητα και η εξεύρεση λύσεων για την ισπανική εταιρεία. Μετά από εξέταση 100 εταιρειών, οκτώ πλέον είναι αυτές με τις οποίες η Seat […]
Εννέα μήνες μετά την έναρξη του πλάνου Xplora, η Seat και η Champion Motors Ltd., εισαγωγέας της μάρκας στο Ισραήλ, ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο στάδιο της πρωτοβουλίας, που είναι η καλύτερη κινητικότητα και η εξεύρεση λύσεων για την ισπανική εταιρεία.
Μετά από εξέταση 100 εταιρειών, οκτώ πλέον είναι αυτές με τις οποίες η Seat βρίσκεται στο τελικό στάδιο των συζητήσεων και πέραν των λύσεων για την κινητικότητα, εξετάζονται και άλλες παράμετροι, όπως είναι τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, λύσεις για ηλεκτρικά οχήματα και η Βιομηχανία 4.0.
Αναφορικά με την κινητικόητα, αναζητούνται τρόποι που θα τη βελτιώσουν και μια πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι, είναι η αντικατάσταση των εισιτηρίων στα ΜΜΜ, με ένα ψηφιακό σύστημα αναγνώρισης επιβατών. Αναφορικά με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης μιας τεχνολογίας που θα επέτρεπε στο παρμπρίζ να λειτουργεί κατά κάποιον τρόπο ως οθόνη, ενώ η Seat αξιολογεί ήδη ένα σύστημα πληροφόρησης και επικοινωνίας μέσα στο αυτοκίνητο, με έναν χαρακτηριστικό ήχο να φτάνει κατευθείαν στον οδηγό ή τους επιβάτες.
Και επειδή η εποχή προχωράει και κάθε όχημα θα πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες και να είναι διασυνδεδεμένο, στόχος της Xplora είναι η συνδεσιμότητα των οχημάτων, με τα πρώτα παραδείγματα να είναι η συνεργασία της Seat με την Amazon για την ενσωμάτωση της φωνητικής βοηθού Alexa, η εφαρμογή του συστήματος πλοήγησης Waze της Google ή η πρόσφατη προσθήκη Shazam στα οχήματα SEAT.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Seat