Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου απασχολεί έντονα την Audi και τη Hyundai. Μάλιστα, το ενδεχόμενο να συνεργαστούν σε αυτόν τον τομέα είναι ανοικτό και το μόνο που περιμένουν, είναι η έγκριση των αρμόδιων Αρχών. Στόχος τους, μέσα σε λίγα χρόνια, η παραγωγή τέτοιων αυτοκινήτων, που θα καταστήσει την εν λόγω τεχνολογία, βιώσιμη. Η μεγάλη αυτονομία και […]
Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου απασχολεί έντονα την Audi και τη Hyundai. Μάλιστα, το ενδεχόμενο να συνεργαστούν σε αυτόν τον τομέα είναι ανοικτό και το μόνο που περιμένουν, είναι η έγκριση των αρμόδιων Αρχών. Στόχος τους, μέσα σε λίγα χρόνια, η παραγωγή τέτοιων αυτοκινήτων, που θα καταστήσει την εν λόγω τεχνολογία, βιώσιμη.
Η μεγάλη αυτονομία και ο μικρός χρόνος ανεφοδιασμού, καθιστούν το υδρογόνο την πλέον ελκυστική πηγή για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό ισχύει περισσότερο για τα μεγαλύτερα οχήματα, όπου τα πλεονεκτήματα βάρους των κυψελών καυσίμου, είναι περισσότερα. Ακόμα ένας στόχος από εκεί και πέρα, είναι η παραγωγή του υδρογόνου και η δημιουργία επαρκούς υποδομής.
Όντας μέλος του Volkswagen Group, η Audi έχει αναλάβει την αναπτυξιακή ευθύνη για την πρόοδο της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου και ήδη εργάζεται για την έκτη γενιά της. Κατά το ξεκίνημα της ερχόμενης δεκαετίας, η Audi θα παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο με την παραπάνω τεχνολογία και ως σπορ SUV, το μοντέλο θα συνδυάζει την άνεση της μεγάλης κατηγορίας, έχοντας παράλληλα μεγάλη αυτονομία.
Πηγή: Audi