Για έκτη διαδοχική χρονιά, η Toyota κατετάγη πρώτη στην έγκυρη λίστα BrandZ, σχετικά με την εμπορική της αξία, καθώς αυτή αυξήθηκε κατά 5%, φτάνοντας σχεδόν τα $30 δις. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής βρέθηκε για 11η φορά τα 13 τελευταία χρόνια στην πρώτη θέση και το 2010 και το 2012 που δεν βρέθηκε στην κορυφή, ήταν δεύτερος. […]
Για έκτη διαδοχική χρονιά, η Toyota κατετάγη πρώτη στην έγκυρη λίστα BrandZ, σχετικά με την εμπορική της αξία, καθώς αυτή αυξήθηκε κατά 5%, φτάνοντας σχεδόν τα $30 δις. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής βρέθηκε για 11η φορά τα 13 τελευταία χρόνια στην πρώτη θέση και το 2010 και το 2012 που δεν βρέθηκε στην κορυφή, ήταν δεύτερος.
Από εκεί και πέρα, στη λίστα της BrandZ, ακολούθησε η Mercedes, που ξεπέρασε για πρώτη φορά την BMW. Να σημειωθεί πως η Mercedes τερμάτιζε τρίτη ή τέταρτη από τότε που η εκπορική αξία των κατασκευαστών έχει αρχίσει να υπολογίζεται και αυτό έγινε το 2006.
Σχετικά με τη Volkswagenμ επανήλθε στο Top 10 των κατασκευαστών σε αυτόν τον τομέα, τη στιγμή που η Tesla μείωσε τη διαφορά της από την Audi. Βρέθηκε στην όγδοη θέση, με τους Γερμανούς να είναι έβδομοι.
Αναλυτικά το Top 10 της εμπορικής αξίας των αυτοκινητοβιομηχανιών
1. Toyota $29.99 (36) +5%
2. Mercedes $25.68 (46) +9%
3. BMW $25.62 (47) +4%
4. Ford $12.74 (96) -2%
5. Honda $12.70 (97) +4%
6. Nissan $11.43 (*) +1%
7. Audi $9.63 (*) +3%
8. Tesla $9.42 (*) +60 %
9. Maruti Suzuki $6.38 (*) —
10. Volkswagen $5.99 (*) —
-Στην παρένθεση η θέση που κατέχει ο κάθε κατασκευαστής παγκοσμίως σε σχέση με όλες τις εταιρείες.
-Όπου υπάρχει αστερίσκος, δεν βρίσκεται στο Top 100 των εταιρειών.
Πηγή: Kantar Millward Brown