Εστιάζοντας στην ψυχολογική κατάσταση των πίσω επιβατών, η Volvo παρουσίασε στο Πεκίνο το S90 Ambience concept. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να το προσωποποιήσουν με τη χρήση μιας εφαρμογής μέσω smartphone, επιλέγοντας επτά οπτικά θέματα, που συγχρονίζονται με ήχο και άρωμα. Υπάρχουν πέντε οπτικά θέματα για την οροφή και είναι […]
Εστιάζοντας στην ψυχολογική κατάσταση των πίσω επιβατών, η Volvo παρουσίασε στο Πεκίνο το S90 Ambience concept. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να το προσωποποιήσουν με τη χρήση μιας εφαρμογής μέσω smartphone, επιλέγοντας επτά οπτικά θέματα, που συγχρονίζονται με ήχο και άρωμα.
Υπάρχουν πέντε οπτικά θέματα για την οροφή και είναι τα Northern Lights, Scandinavian Forest, Swan Lake, Archipelago και Rain. Το κάθε ένα από αυτά, παρέχει μια διαφορετική αισθητική και βοηθά τον επιβάτη να χαλαρώσει ή να αναζωογονηθεί. Υπάρχει επίσης το θέμα Nocturnal για ξεκούραση και το Freedom που προσφέρει φρεσκάδα και τον τονώνει.
Ο ήχος μεταδίδεται μέσω του ηχοσυστήματος Bowers & Wilkins και προκειμένου η εμπειρία να γίνει ακόμα πιο «ζωντανή», στα προσκέφαλα υπάρχουν tweeters. Κάθε θέμα συνδυάζεται από εκεί και πέρα με τα τέσσερα αρώματα, που έχουν δημιουργηθεί από τον Byredo, τα οποία «ενεργοποιούνται» μέσω της κεντρικής κονσόλας.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Volvo