Η νέα εποχή απαιτεί έξυπνες και άμεσες λύσεις στις σύγχρονες ανάγκες και προκειμένου ο χρήστης να είναι συνδεδεμένος με το όχημά του και αυτό δικτυωμένο με τον κόσμο γύρω του, η Mercedes-Benz έχει δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της από την 1η Ιανουαρίου, να ανακαλύψουν τον ψηφιακό κόσμο της μάρκας. Μέσω του «Mercedes me», ο […]
Η νέα εποχή απαιτεί έξυπνες και άμεσες λύσεις στις σύγχρονες ανάγκες και προκειμένου ο χρήστης να είναι συνδεδεμένος με το όχημά του και αυτό δικτυωμένο με τον κόσμο γύρω του, η Mercedes-Benz έχει δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της από την 1η Ιανουαρίου, να ανακαλύψουν τον ψηφιακό κόσμο της μάρκας.
Μέσω του «Mercedes me», ο χρήστης έχει πρόσβαση σε όλους τους τομείς κινητικότητας, συνδεσιμότητας, service και χρηματοδότησης, περιλαμβάνοντας όλο το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών της Mercedes.
Οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες συνοψίζονται σε πέντε κατηγορίες και είναι οι εξής: Move: Λύσεις για έξυνες μετακινήσεις
Προσφέρει έξυπνες λύσεις μετακινήσεων, ανεξάρτητα από το αν ο χρήστης διαθέτει δικό του αυτοκίνητο. Με τις υπηρεσίες car sharing των moovel, car2go, car2go black και Park2gether, η Daimler Mobility Services προσφέρει σε πολλές πόλεις του κόσμου μία εντυπωσιακή γκάμα υπηρεσιών κινητικότητας.
Connect: Σύνδεση του αυτοκινήτου παντού και κάθε στιγμή
Επιτρέπει στους πελάτες να συνδέονται με το όχημά τους ανά πάσα στιγμή. Οι βασικές υπηρεσίες περιλαμβάνουν παροχή βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος και διαχείριση προγραμματισμένων συντηρήσεων και βλαβών, ενώ με ένα ειδικό σύστημα, ο χρήστης θα μπορεί να γνωρίζει πχ. αν οι πόρτες είναι κλειδωμένες ή πόσο καύσιμο έχει απομείνει στο ρεζερβουάρ.
Assist: Προσωποποιημένη προσφορά υπηρεσιών για πελάτες Mercedes me
Η υπηρεσία περιλαμβάνει online πρόσβαση σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένων των αυτοματοποιημένων λειτουργιών κλεισίματος ραντεβού. Όλοι οι οδηγοί μπορούν να αναζητήσουν και να επικοινωνήσουν online με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της μάρκας που επιθυμούν.
Finance: Εξατομικευμένες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες
Προσφέρει εύκολη πρόσβαση στη μεγάλη γκάμα εξατομικευμένων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών γύρω από το αυτοκίνητο – από ευέλικτες και ελκυστικές προσφορές χρηματοδότησης έως μεμονωμένες προσφορές χρονομίσθωσης και ασφάλισης.
Inspire: Επίσκεψη στον κόσμο της έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz
Ο χρήστης έχει άμεση πρόσβαση στις ενέργειες εξέλιξης της μάρκας, ενώ ξεπερνά τα όρια της ενημερωτικής διαδικτυακής πύλης, αφού προσφέρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες και ιστορίες σχετικά με τις καινοτομίες, την τεχνολογία και τον κόσμο της αυτοκίνησης.
Το «Mercedes me» στην Ελλάδα
Τα αυτοκίνητα με ημερομηνία παραγωγής μετά τον Δεκέμβριο του 2017, είναι εξοπλισμένα με το σύστημα HERMES UMTS ή HERMES LTE, το οποίο περιλαμβάνει μια μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM (eSIM) στο όχημα. Όσοι πελάτες από εκεί και πέρα, επιθυμούν να προσθέσουν επιπλέον κωδικούς και εφαρμογές, μπορούν να το κάνουν. Αν θελήσει κι άλλες υπηρεσίες, πέραν των βασικών, μπορεί να τις αγοράσει μέσω του Mercedes me store.
Στα οχήματα, κατασκευασμένα το 2012-2016, δίνεται η δυνατότητα τοποθέτησης ενός adapter, που θα είναι διαθέσιμος από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, αλλά θα έχει περιορισμένη γκάμα υπηρεσιών.
Ο πελάτης, μπορεί να δημιουργήσει τον λογαριασμό του μέσω του Mercedes.me portal ή στη διεύθυνση www.mercedes.me και στη χώρα μας προς το παρόν, διαθέσιμες είναι οι υπηρεσίες «Connect», «Assist» και «Inspire», ενώ στο μέλλον θα είναι και οι «Move», «Finance».
Στην υπηρεσία «Connect» αυτή τη στιγμή περιλαμβάνονται:
-Βασικές υπηρεσίες Mercedes me connect, οι οποίες αναλαμβάνουν διάφορα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο – π.χ. διάγνωση οχήματος, βλάβες ή ατυχήματα.
-Σύστημα επείγουσας κλήσης Mercedes-Benz σε περίπτωση ανάγκης. Οι αισθητήρες σύγκρουσης στο όχημα ενεργοποιούν αυτόματα μια επείγουσα κλήση, αν ανοίξει ένας αερόσακος ή ενεργοποιηθεί ένας προεντατήρας ζώνης.
-In-Car Office, με τους οδηγούς να χρησιμοποιούν συγκεκριμένες λειτουργίες Office και να έχουν πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα κατευθείαν από το αυτοκίνητο, σαν να βρίσκονται στο γραφείο.
-Remote Online, υπηρεσία με την οποία μπορούν να εμφανιστούν εύκολα στο smartphone όλες οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως η πίεση των ελαστικών, η ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ, η κατάσταση των φρένων κ.ά.
Στην Ελλάδα αναμένονται οι παρακάτω υπηρεσίες
-Προσωπικός σύμβουλος (concierge)
-Live Traffic Information
-Connect business
Η υπηρεσία «Assist» περιλαμβάνει:
Το πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου, με όλα τα δεδομένα να φυλάσσονται με ασφάλεια στην κεντρική βάση δεδομένων της μάρκας. Όλα τα service, όλα τα δεδομένα σχετικά με τις εργασίες που έχουν γίνει σε αυτό, προσβάσιμα από το Mercedes me.
Η υπηρεσία «Inspire» περιλαμβάνει τα εξής: -Community.
-Mercedes-Benz Messenger. Ο χρήστης θα είναι πάντα ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις της αυτοκίνησης.
-Οι εκδηλώσεις μου. Ενημερώσεις για πλήθος εκδηλώσεων.
-Insider Tipps – Travel & Explore. Τουριστικός οδηγός για επιλεγμένους προορισμούς.
-Mercedes-Benz Smart TV. Προσφέρει περιεχόμενα υψηλής ποιότητας σε ανάλυση έως και 4K.
Πηγή: Mercedes