Η Volkswagen R αλλάζει το λογότυπο R, κάνοντάς το πιο μοντέρνο, συμβολίζοντας τον δυναμικό σχεδιασμό και τις υψηλές επιδόσεις των μοντέλων R.
Το νέο λογότυπο R συμβολίζει τη νέα αρχή της μάρκας επιδόσεων. Είναι πιο μοντέρνο, ξεχωριστό και κομψό. Μειωμένο στις διαστάσεις του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς, παραμένοντας ιδιαίτερα κατάλληλο για ψηφιακά μέσα. Το νέο λογότυπο αναπτύχθηκε στο Κέντρο Σχεδίασης της Volkswagen. Η ομάδα γύρω από τον Κλάους Μπίσοφ (επικεφαλής τμήματος Σχεδιασμού της Volkswagen) ανέπτυξε το νέο λογότυπο R μαζί με το τμήμα Τεχνικής Ανάπτυξης και την ομάδα Volkswagen R Marketing.
Το νέο λογότυπο της εταιρείας χαρακτηρίζεται από το όμορφο πλάτος της γραμμής και μια οριζόντια διάταξη με δυναμικές καμπύλες. Επιπλέον, η προεξέχουσα διαγώνιος γραμμή χρησιμεύει ως έντονη αντίθεση, υπογραμμίζοντας έτσι τη συνολική προοδευτικότητα της μάρκας. Το επιμήκες λογότυπο R δημιουργεί μια ευρύτερη, ισχυρότερη εντύπωση και καθορίζει τη δέσμευση της Volkswagen για επιδόσεις και αποκλειστικότητα.
Από το 2002 τα μοντέλα R έχουν αφήσει το στίγμα τους στις πίστες και στους δρόμους, διαθέτοντας ισχυρούς κινητήρες. Το Golf R έχει παραχθεί σε τέσσερις γενιές, ενώ το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τα Passat R36, Touareg R50, Scirocco R και Golf R Convertible. Μαζί με τα Golf R1 και Golf R Variant, διαθέσιμο είναι και το νέο T-Roc R3.
Πηγή: Volkswagen R