Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό Mini, ολοκλήρωσε έναν γύρο του North Loop του Νίρμπουργκρινγκ, δίχως τη χρήση φρένων.
Το North Loop του Νίρμπουργκρινγκ αποτελεί ο τόπος διεξαγωγής των πιο απαιτητικών δοκιμών αντοχής. Κάθε νέο μοντέλο δοκιμάζεται εκεί και εξαίρεση δεν αποτέλεσε το Mini Cooper SE. Δεν κυνήγησε το ρεκόρ γύρου, αλλά στόχος ήταν η ολοκλήρωση ενός, δίχως τη χρήση των φρένων.
Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο του Ομίλου που ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και την αντίστοιχη επιβράδυνση. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα, ο ηλεκτροκινητήρας επιστρέφει περισσότερη ή λιγότερη ενέργεια στην μπαταρία, μόλις σηκωθεί το πόδι από το πεντάλ. Και εκεί πλέον έγκειται το ερώτημα, πόσο γρήγορα μπορεί να περάσει κάποιες στροφές χωρίς να χρησιμοποιηθεί το φρένο.
Ιδανικά, το Mini Cooper SE μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδρομή σε Green Mode. Επίσης, μπορεί να ενεργοποιηθεί και η Green + Mode, που απενεργοποιεί τον αυτόματο έλεγχο κλιματισμού και τη θέρμανση του καθίσματος για εξοικονόμηση περισσότερης ενέργειας. Το πρόγραμμα ανάκτησης επιλέγεται με έναν άλλο διθέσιο διακόπτη αριστερά του μπουτόν start/stop.
Ειδικές ενδείξεις στο κοκ-πιτ του νέου Mini Cooper SE βοηθούν κατά τη διάρκεια των γρήγορων αλλαγών μεταξύ κλειστών και ανοικτών στροφών, όταν επιλέγεται το κατάλληλο πρόγραμμα ανάκτησης. Μια στάνταρ ρύθμιση έχει ως αποτέλεσμα επιβράδυνση 0,19 g. Η αλλαγή σε ήπια ανάκτηση με 0,11 g επιβεβαιώνεται από την ανάλογη ένδειξη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Ο πρώτος γύρος στην «Πράσινη Κόλαση» αυξάνει τη διασκεδαστική οδήγηση παράλληλα με την απόδοση, κάτι που γίνεται εμφανές πριν από τη στροφή Γκάλγκενκοπφ. Εδώ, το Mini Cooper SE αξιοποιεί την ενέργεια που έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία, εξασφαλίζοντας μέγιστη επιτάχυνση και κατά συνέπεια και ταχύτητα σε κάθε μικρό ή μεγαλύτερο ευθύ τμήμα της απαιτητικής πίστας.
Πηγή: Mini