4FUN
Έξι μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου, κατάφερε να ξεπεράσει τις 50.000 πωλήσεις.
Έξι μήνες μετά το λανσάρισμά του, το νέο Citroen C5 Aircross SUV κατάφερε να ξεπεράσει τις 50.000 πωλήσεις. Σε αυτό το διάστημα, κατάφερε να αποτελεί το τρίτο πιο εμπορικό μοντέλο της γκάμας των επιβατικών αυτοκινήτων της φίρμας.
Αξίζει να τονιστεί πως κατά το πρώτο 6μηνο του 2019, τα SUV της Citroen (C3 Aircross SUV και C5 Aircross SUV) αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 25% των πωλήσεών της παγκοσμίως.
Αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίζεται στο γεγονός πως η Citroen έχει καταγράψει τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις 12 κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων στην Ευρώπη (30 χώρες) από την αρχή του έτους.
Πηγή: Citroen
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από