Το Koenigsegg Agera RS, οδηγούμενο από τον εργοστασιακό οδηγό, Νίκλας Λίλγια, πέτυχε νέο παγκόσμιο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής σε δημόσιο δρόμο. «Φωτιά» στον δρόμο έβαλε το Koenigsegg Agera RS, το οποίο έκανε παγκόσμιο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής σε δρόμο. Η σπουδαία επίδοση των 447.19 χ.α.ω. επετεύχθη αρχές Νοεμβρίου στη Νεβάδα των ΗΠΑ, σε κλειστό και ελεγχόμενο χώρο, […]
Το Koenigsegg Agera RS, οδηγούμενο από τον εργοστασιακό οδηγό, Νίκλας Λίλγια, πέτυχε νέο παγκόσμιο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής σε δημόσιο δρόμο.
«Φωτιά» στον δρόμο έβαλε το Koenigsegg Agera RS, το οποίο έκανε παγκόσμιο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής σε δρόμο. Η σπουδαία επίδοση των 447.19 χ.α.ω. επετεύχθη αρχές Νοεμβρίου στη Νεβάδα των ΗΠΑ, σε κλειστό και ελεγχόμενο χώρο, αλλά σε δρόμο που επιτρέπεται καθημερινά η κυκλοφορία.
Για να μετρηθεί σωστά η επίδοση, γίνονται δύο περάσματα. Δύο περάσματα έκανε και το Koenigsegg Agera RS. Το αυτοκίνητο, που ανήκει σε ιδιώτη, αλλά το οδήγησε ο Νίκλας Λίλγια κατέρριψε πέντε συνολικά ρεκόρ, γράφοντας τη δική του ιστορία. Το πρώτο ρεκόρ ήταν η μέση ωριαία ταχύτητα στα δύο περάσματα. Στην πρώτη προσπάθεια, το αυτοκίνητο κατέγραψε ταχύτητα 457.94 χ.α.ω. και στο δεύτερο 436.44, με τον μέσο όρο των 447.19 να αποτελεί ρεκόρ σε δημόσιο δρόμο. Αυτό το ρεκόρ κατέρριψε το προηγούμενο της Bugatti Veyron, σχεδόν κατά 16 χ.α.ω.
Το δεύτερο ρεκόρ έχει σχέση με τον χρόνο που θα χρειαζόταν να φτάσει το αυτοκίνητο στα 400 χ.α.ω. και μετά να φρενάρει έως ότου ακινητοποιηθεί. Ο συνολικός χρόνος ήταν 33.29 δλ., καταρρίποντας εκείνo της Bugatti Chiron. Για να φτάσει τα 400 χ.α.ω. χρειάστηκε 24″ και για να σταματήσει, 9.29″.
Από εκεί και πέρα, ξανά σε δύο περάσματα, έπρεπε να καταρριφθεί το ρεκόρ του ενός χιλιομέτρου σε μέση ωριαία ταχύτητα και αυτό έγινε, στα 445.63 χ.α.ω. 435.17 ήταν το πρώτο, 456.09 το δεύτερο, καταρρίποντας το ρεκόρ που κατείχε ο Ρούντολφ Καρατσιόλα, που με μια αγωνιστική Mercedes W125 το 1938 κρατούσε το ρεκόρ και το οποίο έσπασε μετά από 79 χρόνια.
Μετά, το Koenigsegg Agera έσπασε και το ρεκόρ για το μίλι. Πρώτο πέρασμα στα 454.72 χ.α.ω., δεύτερο στα 434.8 και μέση ωριαία ταχύτητα στα 444.76. Αύξηση ταχύτητας κατά 12.36 χ.α.ω. σε σχέση με τη Mercedes. Τέλος, το πέμπτο ρεκόρ είχε να κάνει με την ανώτατη ταχύτητα ενός οχήματος σε δημόσιο δρόμο. Το αυτοκίνητο κατέγραψε 457.94 χ.α.ω., σπάζοντας το ρεκόρ της Mercedes Benz Rekordwagen, που το είχε κάνει to 1938. Αύξηση ταχύτητας δηλαδή κατά 25.24 χ.α.ω.
Για να φτάσει το αυτοκίνητο να κάνει αυτά τα τρομερά ρεκόρ, ο 1MW κινητήρας του αναβαθμίστηκε ώστε να φτάνει τους 1.360 ίππους, ενώ το καύσιμο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το Ε85. Συν τοις άλλοις και για λόγους ασφαλείας, οι υπεύθυνοι απομάκρυναν από την πίστα τη σκόνη και την άμμο πο υπήρχε, αλλά και διάφορα υλικά μ που θα μπορούσαν να εμποδίσουν το Koenigsegg Agera RS να φτάσει σε αυτές τις απίθανες επιδόσεις. Και αν σας φαίνεται ότι ο οδηγός δεν έχει παρά να κρατήσει ευθεία το τιμόνι, η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, μια και θα πρέπει να κρατήσει το αυτοκίνητο σε ευθεία πορεία, κάνοντας, χειρουργικής ακρίβειας, μικροδιορθώσεις.